Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Muligheten er vel ganske liten for at jeg vil finne kjærligheten med en jevnaldrende? Har vel bare sjangs på gamle sofaslitere nå... :/ Er jo fortsatt litt umoden selv, og vil gjerne møte en på samme nivå som jeg kan le og ha det morsomt med, og en som setter pris på sosiallivet og går ut med venner en gang i blant.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Da tror jeg jeg ville konsentrert meg om å ta meg skikkelig av ungene i en 5-10 år før jeg begynte å lete etter en ny mann.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Ta godt vare på deg selv og barna i første omgang :-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Merker at den siste setninga kanskje virker litt feil, siden du tydeligvis har forstått det slik at jeg ikke tar godt vare på ungen min... Jeg går ikke ut og fester hver helg altså. Det går et år mellom hver fest. Jeg savner det jo selvfølgelig, men det er ikke det viktigste i livet mitt nå. Grunnen til at jeg ønsker en kjæreste som setter pris på sosiallivet er at jeg i de siste årene har merket hvor stor betydning det faktisk har å ha venner og å gå ut og finne på ting med dem, om det så er en kaffekopp, en fest i ny og ne eller kino osv. Jeg har satt alt for lite pris på det selv, og jeg sitter igjen ganske ensom. Og eksen sosialiserte seg aldri. Ble en innmuret idiot til slutt... HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Jeg er 20 år og har et barn på 1 år.. Det er nok ingen gutter som er ute etter "pappa-rollen" så ung, dessverre. Du finner nok ihvertfall ikke noen som er ute etter noe seriøst. Hvis du tenker fra deres perspektiv, når man er så ung og kan "gjøre som man vil", så er det ikke mange som vil hjem til barnetv-tid, planlegge alt, alt må være barnevennlig, lite alenetid osv. Jeg er jo selv singel, men har innsett at jeg sikkert kommer til å være det i mange år! De rundt vår alder er ofte også ganske umoden, og selv om du sier du fortsatt er umoden, så har du nok blitt MYE mer moden enn det du tror selv, i forhold til jevnaldrende, forhåpentligvis Barna kommer alltid først vet du.. Jeg storkoser meg med barnet mitt alene uten noen andre å tenke på, og det synes jeg du også skal Du får nok å holde fingrene i med to små, tror ikke ny type er noe du burde tenke på nå, selv om jeg skjønner bekymringen din! Gutter modnes ofte når de blir litt eldre, så jeg tror det beste er å vente noen år hvis du er ute etter noe seriøst og langvarig
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Oida, du sitter fint i det! Jeg er 21 år selv og alenemor til en liten gutt. Jeg syns det er helt topp, men kunne ikke tenke meg en til akkurat nå. Du er kjempetøff som gjennomfører!! :-) Og ikke tenk på dette med menn akkurat nå. Det kommer når det kommer, og du har sjans på flere enn du tror. Selv har jeg aldri møtt så mange flotte, oppegående menn som etter at jeg fikk barn. De sier alle sammen at barn er ingen hindring når det gjelder kjærlighet og bra damer. Uheldigvis er jeg fjott selv, så jeg har nok ikke funnet meg noen kjæreste enda, hehe. Bare gjør ditt beste, prøv å sette av en kveld i uka til å gjøre noe koselig med venner, eller finn en hobby du kan møte folk gjennom. Du har mange alternativer!
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 For øvrig syns jeg menn er best når de er rundt 30! ;-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Hva er det for et svar? Alle gutter/menn er forskjellige, uansett alder. Jeg møtte min samboer da vi var 20 begge to, og jeg hadde et barn på nesten to år. Vi er fortsatt sammen seks år etter, har fått et barn sammen, er gift og planlegger nr. 3. Så å si at ingen gutter er ute etter "papparollen" så ung, er å dra den litt langt, selv om det nok gjelder flertallet.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Er 22 år med ett barn ( slitsomt bare det) og har funnet meg en jevnaldrende kjæreste på 23 år uten barn Planla ikke å møte han, men det gjorde jeg altsåå har det flott sammen.. Ikke tenk over det!! En dag finner du en som setter pris på deg og begge ungene. Ikke stress med det.. Verste jeg ser er de alenemødrene som er desperate etter menn når de har små babyer, flyr på byen osv.. Uffameg! Lykke til, går så fint så
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 .. og barnet mitt er straks 3 år.. Blir lettere når ungene blir større! Vet om mange alenemødre med to barn som har funnet nye kjærester ( men da menn som selv har barn) Hilsen meg over.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Jeg mente ikke at du ikke tok vare på ungene dine, men at når du i så ung alder allerede har blitt gravid minst to ganger sansynligvis har kastet deg ut i ting for raskt. De fleste forhold som inngås så tidlig ryker. Noen holder selvfølgelig, men gi det tid. Det er under 9 mnd siden du var i et seriøst forhold. Bruk tid på ungene dine, utdanning og jobb. Ha det hyggelig med vennene dine når du har tid til det, men ikke forsøk å finne en ny kjæreste nå med en gang. Lær deg å leve alene og ta ansvar for ditt eget liv. Ikke forsøk å få deg en ny kjæreste nå med en gang. Venn deg til å være alenemor og ha hele ansvaret for ungene dine. Det haster ikke. Du er ung. Når du blir litt eldre blir det mye lettere å finne en mann som ønsker å ta deg med hele bagasjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå