Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Skriker med en gang han blir lagt ned selv om han allerede er sovnet. Klarer ikke finne roen selv lenger, vil ikke ta smokken heller. Vil ikke ha pupp, ikke ha flaske. Kun bære bære bære. Smiler med en gang eg tar han opp, så er ikke pga vondt. Har prøvd babymumie, løfte opp når han skriker og legge ned med en gang han slutter. Bamse, sutteklut osv.. Ingen av de tingene fungerer hvertfall. Noen som har tips? Han er 3,5 mnd..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Om dette er ADHD, så aksepter at han er slik.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Slik var barnet mitt også.. (husker det med gru, så jeg misunner deg ikke) Synes å huske at vi hadde vogna inne, og så lenge vi la henne der og vugget for harde livet, så gikk det greit.. og håpe på at hun ikke våknet når vi sluttet med vogginga. Så det var senga de første mnd.. og den egentlige senga ble tatt i bruk lenge etterpå.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Prøvd å trille tur? Lillingen her sovna nesten før vi rakk å kle på ham og legge ham i vogna. Hvor lenge har det vært slik? Kanskje han ikke blir mett av puppen lenger? Mener det var ei her som sa for et par dager siden at hennes unge også var slik, men ble mye "bedre" når han fikk litt grøt i tillegg. Husker ikke hva tråden het :/
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Vogna fungerer dårlig inne, hjelper ikke å vugge på vogna, den må trilles og siden jeg har en til på 3år og mann som jobber borte har jeg ikke muligheten til å gå ut hver gang han skal sove. Har vert slik en stund nå, får pupp og flaske i tillegg viss han ikke blir mett. Skal prøve med grøt etterhvert tenker jeg, men er ikke selve sovingen som er problemet i grunn, kan gjerne sove noen timer viss han er ordentlig mett. Når har først sovner da vel og merke. Er innsovingen vi sliter med. Før kunne han fint legges i våken tilstand og sovne av seg selv. Nå kan vi bare glemme det. Takler ikke være alene, blir hysterisk med en gang vi legger han ned. HI
Postman Pat Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Han skriker etter kroppskontakt, nærhet, varme og mammaen sin Du kan ikke forlange at en baby på 3,5 mnd skal finne roen selv, noen gjør det, men langt ifra alle. En baby på 3,5 mnd har nettopp oppdaget at verden er litt større og er mer oppmerksom på hva som skjer rundt. Så klart dette er spennende, men også litt skremmende. Babytiden går så fort, snart er han en liten gutt som overhode ikke vil sitte på fanget en gang.Ta vare på tiden og avfinn deg meg at du må bære en liten stund fremover. Hvis du syns det blir altfor slitsomt så kan du prøve å legge en t-skjorte du har brukt (gjerne sovet i eller trent i så den lukter masse av deg) og legge den under ham i senga eller vognen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå