Gå til innhold

Trimme med bekkenløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett spørsmål jeg håper noen kan svare på.. Er det greit å gå tur med bekkenløsning, eller burde man holde seg mest mulig i ro? Jeg har det, og når jeg har gått i en time, vagger jeg, og er knapt i stand til å ta av meg buksa, langt mindre bøye meg.

Burde jeg droppe turer eller er det bra å gå litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed at jeg måtte holde meg mest mulig aktiv, men ta det med ro hvis jeg fikk vondt. Går til fysio 4-5 ganger i uka, og tur 1 gang i uka. Turen er på maks 20-30 min, om ikke blir det for ille...

Skrevet

Glemte å si at det er jo anbefalt å ut og gå 20-30 minutter hver dag i den stand an er til å gå. Bare ikke overdriv, og får du vondt roer du ned og slapper av.

Skrevet

Takk for svar=)

Jeg får sjeldent vondt når jeg går, det kommer som regel etterpå.. Så vanskelig å bedømme.

Skrevet

Ikke overdriv! For meg funket det bedre med sykling på ergometersykkel eller svømming.

Skrevet

Skal du gå så gå som en geisha - eller som du har langt trangt skjørt. Ikke store utslag i bekkenet, hold det i plan. Ikke gå på ski eller sykle. Provoserer du det blir det verre enn verst, som du merker. Stå opp fra stoler eller seng etc med vekten fordelt på begge ben, sving bena samlet ut av senga og reis deg opp sånn.

I det hele tatt: alt som gjør vondt ville jeg ligget unna, hadde jeg visst det hadde jeg sluppet unna masse problemer og måneder sengeliggende.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å IKKE sykle, for det ble for mye "vingling" i bekkenet, men svømming burde jo være bra. Eneste er vel det at en ikke får lov til å ta karbad i 3. tri ..?

Første anonym

Skrevet

Greit men ikke gå i mer enn 20-30 minutter om gangen. "prøv" deg frem, ved at du trapper ned til 30 min av gangen og ser om du har vondt etter det, og hvis du har det, prøv med 20 min neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...