Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Viola?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker det ikke. Men det er fordi jeg kjenner ei som heter det og hun er ei skikkelig drittkjærring!

 

(nei, hun har ikke pult på mannen min;)

Skrevet

Uttales det med V eller F?

 

Har en nabo som heter Ulv og han uttaler det Ulf, så hvordan er det med Viola.

 

Synes uansett det var søtt jeg.

Skrevet

Liker det ikke, kjenner to grusomme jenter som heter det.

Fiola derimot, er fint, men det er vel mer et hundenavn.

Skrevet

Skulle skrive det samme som 21.13. Liker ikke..

Skrevet

Synes det er litt dallete (som Michelle og Cindy), men ikke det verste i verden. Har ei i min sønns bhg som heter det, og han er overbevist om at hun heter Biola.

Skrevet

Er det "dallete" hvis det er utenlandske aner også?

Skrevet

ponnien min heter det, synes det passer bedre på dyr, men smak og behag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...