Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Liker det ikke. Men det er fordi jeg kjenner ei som heter det og hun er ei skikkelig drittkjærring! (nei, hun har ikke pult på mannen min;)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Uttales det med V eller F? Har en nabo som heter Ulv og han uttaler det Ulf, så hvordan er det med Viola. Synes uansett det var søtt jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Liker det ikke, kjenner to grusomme jenter som heter det. Fiola derimot, er fint, men det er vel mer et hundenavn.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Skulle skrive det samme som 21.13. Liker ikke..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Synes det er litt dallete (som Michelle og Cindy), men ikke det verste i verden. Har ei i min sønns bhg som heter det, og han er overbevist om at hun heter Biola.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Er det "dallete" hvis det er utenlandske aner også?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 ponnien min heter det, synes det passer bedre på dyr, men smak og behag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå