Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Jeg er ingen barnepsykolog, men når en mamma og en pappa flytter fra hverandre og barna skal bo 50/50 hos foreldrene, er det vel vanlig at barna får tid til å bearbeide bruddet og ny bosituasjon FØR pappaen introduserer den nye kjæresten?? Huff lang setning! Jeg er bare så oppgitt! Ikke nok med det, den nye kjæresten har egne barn og TRE, ja TRE uker etter bruddet flytter denne damen og ungene hennes inn hos pappaen. Jeg syns så synd på disse to stakkars ungene. Kunne ikke denne pappaen beskyttet sine egne barn mer enn det??? Han er tross alt barnepedagog av yrke og burde vel vite bedre? Jeg fatter det ikke! Skikkelig fjottepappa!!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Nok en dust som setter sine egne behov langt forran hva som er til det beste for barna. Skulle vært slått i hodet med noe hardt!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Kjærlighet gjør blind og alt det der - men du har neppe noe du skulle sagt... Og det kan kanskje hende at de to har kjent hverandre lenger enn du tror? Jeg måtte for øvrig ta opp noe lignende med faren til barnet mitt. På ett år hadde han tre kjærester, og alle sammen ble introdusert for barnet, og så gikk forholdet i dass to måneder etterpå. Jeg sa til han at han kan ha så mange kjærester han bare orker, gjerne flere samtidig for min del, men la nå i hvert fall gutten få slippe den typen gjennomtrekk. Det er ikke noe moro for barn å knytte forhold til folk, for så å "miste" dem. Har du snakket med eksen din om dette?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Et strålende eksempel på når liv og lære går i veldig sprikende retninger. Jeg er veldig imot 50-50 i seg selv - og å drasse med seg inn ny dame etter så kort tid er provoserende.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Nå er ikke dette min ex det er snakk om! Jeg vet at jeg ikke har noe jeg skulle ha sakt, men blir så frustrert for ungene sin skyld... og det irriterer meg at jeg ikke kan sette denne pappaen på plass! Det ble brudd mellom mor og far, tre uker etter bruddet introduserer han barna sine for den nye kjæresten! De visste ikke om henne. Skulle bare ønske at han lot ungene få bearbeide det faktum at mor og far ar flytter fra hverandre, de er tross alt under 10 år og kanksje ikke så lett å forstå... At faren og denne nye kjæresten har holdt på en stund, det vet jeg...men det kan gå litt med enn tre uker før de blander inn barna syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 God grunn til bekymringsmelding. Er feil hode som styrer han, tydeligvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå