Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 er snart ferdig utdannet forskole lærer, og kunne tenke meg bygge på utdanningen min med spes ped og som almenlærer (hovedsaklig i norsk, engelsk) men kan man ta dette som samlingsbasert og hvor lang tid vil det ta?? event andre ting jeg burde ha med i mente?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Du kan ta GLSM på deltid, feks. ved universitetet i Bodø. Det tar 1 år.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 GLSM? bor lenger nord og kan av flere årsaker ikke flytte på meg denne gangen :-) hensyn til barn i skolen og samboers jobb
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Førskolelærere som ønsker å undervise i småskolen må ha GLSM. Det er grunnleggende lese-, skrive- og matematikkopplæring.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 aha da er jeg med, har bare ikke forstått tidligere at det kurset hadde eget navn... men trenger/ ønsker event undervise barn ut ungd skolen, ønsker undervise døve/ tunghørte barn.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Hvorfor har du egentlig gått førskolelærer når du vil jobbe i ungdomsskolen? Du kan ta årsenhet i spes.ped. ved uit, samlingsbasert. Studiet har veldig mange søkere ift plasser da, men kan hende du er blant de heldige som blir trukket ut.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 hadde i utg punktet sett for meg jobbe i bhg da ser du :-) men muligheter og drømmer har forandret seg ettersom jeg har blitt eldre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå