Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 å ordne en hylle til et skap, prøver 4 ganger, og da den igjen faller ned.. tar barnet/ungdommen og kaster hylla i veggen.. og orker ikke prøve igjen, men heller setter seg ned i sofaen og hører på musikk.. Få tilsnakk?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Det kommer an på om det faktisk er mulig å ordne hylla. Men det er vel ikke greit å kaste hylla i veggen. Du kan vel si: "Må du bli så sint", eller lignende.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Jeg hadde gjort akkurat det samme, og jeg er 35 år.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Hvis jeg hadde prøvd fire ganger, og vært sikker på at dette var ei hylle som det skulle være mulig å henge opp, ville jeg også blitt sint. Er det ikke lov å bli frustrert? Synes det er bedre at ungdommen tok en pause slik at h*n roer seg på SIN måte enn at mora skal komme å kjefte...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Jeg hadde antagelig gjort det samme selv bortsett fra å kaste hylla i veggen.. Så jeg hadde vel fortalt at jeg ikke synes det var greit å kaste hylla på den måten, bedre å spørre om hjelp eller sette den pent ned og prøve en gang til etterpå.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Jeg er 32 og hadde nok gjort det samme. La nå ungdommen reagere som han vil...(kanskje med unntak av å kaste hylla i veggen)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 hadde vel heller foreslått at vi skulle prøve sammen, hadde blitt sint jeg og om jeg ikke fikk det til alene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå