Gå til innhold

Dursje i BERNIEsaus, og tørke meg med honkle!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Døøøøøør av latter av alle skrivefeilene her inne.

 

Noen som husker noen som har "bomma litt på tastene"? Må ha litt latter i dag :)

 

Min nye favoritt er BERNIEsaus :)

 

(Dette er ikke et mobbeinnlegg, så om du har dritt å slenge om folk som skriver feil, så er ikke dette innlegget for deg. Jeg vil bare høre ord som er blitt ytret her inne som ikke har vært helt korrekte)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øh... dursje? Du mener dysje eller?? Herreguuuuud HI, kan ikke stave det engang du da... *himler med øynene*.

 

Berniesaus foretrekker jeg også når sitvasjonen gjør det slik at vi ikke kan spise lazagne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjoRD hade jeg en veninDE som måtte til psikolog fordi hu ble misshandlet av en skjelden mann.

 

Han var ekstrem SJokk i huet og veldig inTRIsert i denne veninDEN min.

 

Hun er nå godt inn i en depRIsjon og vet ikke HVEM farge hun skal ha på honkle sitt , fÅrstå det den som kan!

 

Dette er ikke aKOrat så sunDT for henne, hun må også ha med seg følge når hun skal bæRSJE.

Jeg er virkelig blitt beSKYMret for henne

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palestinablondt hår var vel noe ei på "unge mødre" sa en gang i tiden. Hehe. Er nok fryktelig oppdatert på situasjonen i palestina, tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, idag er jeg i et sånt humør at jeg lett kan bli sint og provosert av grusomme skrivefeil... Noe alle de i overskifta er.

 

Arrrgh....

 

At ikke voksne mennesker har lært seg å skrive ordentlig! Helt ufattelig for meg, rett og slett. Jeg jobber daglig med språk, leser ofte andres skrivefeil og retter på de. Man skulle ikke tro at voksne MED utdanning kunne ha så mange feil, men der tok jeg feil. Jobber ikke på skole eller universitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...