Gå til innhold

Gravid ved fingring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Håper noen kan hjelpe en engstelig gravid.

For 6 uker siden, fant manne min og meg ut at vi endelig venter barn nummer 2. Ettersom vi har prøvd en stund, var gleden stor. Men, nå er gleden snudd til gal bekymring.

For 8 uker siden, var mannen og meg på fest. Utpå kvelden begynnte vi å kose oss med ett godt vennepar. Ting utviklet seg. Det var ingen andre enn mannen min som penetrerte meg, MEN... den andre mannlige deltakeren fikk utløsning på seg seg. Han reiste seg for å tørke dette bort, før han kom tilbake å fingret meg.

(Mannen min kom ikke, men vi hadde sex dagen etterpå, og da kom han i meg.)

Kan det være mulig i dette universet, at han andre kan ha hatt sæd på fingrene.. gjort meg gravid???

Har ikke vært på 1. svangerskapskontroll enda, men kvier meg litt for å ta dette opp med legen, da...ja...det kanskje ikke virker helt bra ut. :-)

Takker veldig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skremmer meg virkelig at du kan så lite om dette....og du venter nr. 2????????????

Skrevet

Fy faen så ekkel du er!!!!

Og nei, selvfølgelig er ikke det mulig..

Skrevet

ekkel?? hehe...hvorfor er jeg ekkel??

Skrevet

Njæææ..det skal vel noe til vel. Sier ikke at det aldri kan skje, men regner med at denne andre mannen tørket det bort med papir? Ikke bare med hendene...

Det er uansett ikke noe å gjøre NÅ for å finne det ut, da må dere enten ta fostervannsprøve for å finne dna, eller vente til babyen er født og ta dna prøve da. (regner med mannen din vet om det her!?)

Lykke til uansett, og gratulerer med baby i magen :)

Skrevet

Takk for det.

Ja han vet om det. Han var med. :-)

Skrevet

Ja, det ser jeg nesten på som mer sannsynlig enn at mannen din har gjort deg gravid. Det er jo en kjensgjerning at man faktisk er mer mottakelig for fremmed sæd.

Selv ble jeg gravid med mannen til venninnen min. Jeg dusjet hos dem og tørket meg i dåsa med et honkle han hadde runket i.

Skrevet

hahahaha!!!!

Perverse folk da!

Er det normalt å drive på slikt med vennepar??

Jaja, swingers are ur style, URG:(((((

Skrevet

du må være stokk dum, HI.

Tror du virkelig selv på at det kan være muligheter for at den andre mannen kan være faren til ditt ufødte barn? Skulle gjerne vært flue på veggen når du skal forklare barnet ditt om noen år hvordan man blir gravid.......*rister på hodet*

Skrevet

RONKET* halåå kan du ikke skrive elleeeerr? Lær deg rettskriving.

pffs haha

Skrevet

Går virkelig folk på dette?

Dette er et tulle innlegg!! Ingen kan være så vanvittig dumme som HI utgir seg for, men moro med å skrive tulleinnlegg er alltid gøy når folk går rett på!.

Skrevet

Sjalu for at mannen til HI ikke har nok med henne? Jauda.

Skrevet

hahahaha:)

har mine egen mann jeg, men holder meg til han:)

Fysj så vemmelige dere er:(

Skrevet

Det er mulig bli gravid om det føres sæd inn i kjeden, også ved fingring.

Sjangsene er små, men det er fullt mulig. Så usikkre på hvem som er "dumme" her...

Skrevet

Vil nok desverre tro at det kan være mulig, MEN er nok mye mer sansynlig at det er mannen din som er faren. Kommer jo an på hvor godt han tørket seg på hendene, og hvor langt inn han var med fingrene. KAN jo i teorien ha vært igjen noen sædceller på fingrene, som har funnet veien opp....

Skrevet

Dersom den andre mannen hadde sæd på fingrene da han fingret deg kan du ha blitt gravid med han.

Skrevet

I kjeden, faktisk. Sykkelkjede, da, eller?

Skrevet

Hehehe... Akkurat som jeg skulle sagt det selv.

Skrevet

Ja dette kan faktisk være mulig!

Håper jo for deres del at dette ikke er tilfellet!

Skrevet

Altså, den var til 20:08.....

20:11

Skrevet

Det er fullt mulig å bli gravid på denne måten, men det betinger en rimelig direkte overføring av sædcellene. Hvis mannen brukte noen minutter på å tørke av seg, skulle du være rimelig trygg.

Siden du også hadde samleie med sædutløsning dagen etter, er det mest trolig ektemannen din som er far.

Skrevet

Det er liten sjanse for at han har kommet inn igjen med sæd på fingrene. Godt mulig at han vasket hendene også. Men siden du ikke kan være sikker, vil dette ødelegge noe av gleden ved å få barn. Så nå kan du angre på denne billige oppførselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...