Gå til innhold

Bekkenløsning/låsing?


Gjest April barn <3

Anbefalte innlegg

Gjest April barn <3

Noen som vet forskjell på løsning og låsing?

Er 2.gangs, 20 uker på vei. Har hatt vondt i korsryggen,hoftene og på baksiden av lårene i noen uker. Nå er smertene blitt mer konstante og jeg sliter med å reise meg opp. Jobber i barnehage og har vært bevisst på arbeidsstillinger og å ikke løfte barna.. Ser ikke ut til å hjelpe noe.

Hadde ikke problemer med bekkenet sist og har liten lyst til å gå unødvendig til lege. Tips og råd tas imot med åpne armer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste på en kiropraktorside at har man vondt bak, har man bekkenlåsning. Har man vondt foran har man bekkenløsning. For min del har jeg både foran og bak, så da har jeg vel begge deler? Her behandlet min manuellterapeut meg som om jeg hadde revmatisme (mye av dette i familien min), noe som gjorde underverker for mitt bekken. MYE bedre enn øvelsene han hadde gitt meg først. De gjorde nemlig vondt verre. Her var virkningen nesten mirakuløs. Varte jo ikke mange dagene, men det var herlig!

 

Jeg sier som jeg gjør hver gang: ingen kommer til å takke deg for å lide deg gjennom dette, så kom deg til lege og få henvisning til behandling, evt sykemelding. Det er lenge igjen! Her er hvile den beste medisinen og med en arbeidshverdag som ikke lar seg tilrettelegge når det kommer til bevegelse i særlig grad, så kommer jeg til å be om 100% når jeg skal til legen igjen om en uke. Det tar både på energien og humøret å gå rundt og ha vondt hele tiden. Det gir dårlig søvn også, noe som bare forverrer det hele. Er mye mer slitsomt denne gangen. Forrige gang hadde jeg jo stort sett bare meg selv å tenke på. Nå har jeg ikke samme mulighet til å kollapse på sofaen og sove når jeg vil.

 

Jeg er forøvrig i uke 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...