Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Jenta var syk og borte fra barnehagen hele forrige uke. Var til lege på torsdag og fikk pencillin. Han trodde det var ørebetennelse, men var ikke sikker. Hadde høy crp. Hun har vært feberfri i helga. Fin allmenntilstand, men har en stygg hoste.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Fin form hele helgen? Da kan hun jo gå! Om du har mulighet til å være hjemme ennå en dag så kanskje det er det beste, om hun var syk hele forrige uke altså
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Ja, hun har vært høyt og lavt hele helga, men saken er at jeg har blitt syk, og har gitt beskjed på jobben at jeg blir hjemme, men denne helgen har vært virkelig slitsom, og jeg regner med det blir minimalt med hvile om hun blir hjemme også Det eneste jeg bekymrer meg for er om hun har hatt lungebetennelse og kanskje kan smitte andre. (for legen var ikke sikker, men hun hadde en slags infeksjon - men lyttet på henne, og trodde det ikke, men hun var ikke så enkel å lytte på Hi.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Om hun har gått på pencilin i så mange dager er hun ikke smittsom:) Jeg hadde nok sendt henne i bhg,men heller latt henne ha en kort dag:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Deilig svar! (Og absolutt det jeg håpet på Tusen takk for tilbakemelding:) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå