Gå til innhold

Samvær.. og fordeling av utgifter med reising


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mini skal ned til besteforeldre med faren i jula. Han skal kjøre hele veien på ca 12 timer, jeg skal fly henne ned. En vei for henne koster ca 500 kr, så kommer utgifter til tog osv. Hva er fair her, dele 50/50 for utgiftene? Blir 1100 kroner for fly for oss begge ned bare ene veien, + ca 200 kr(?) i tog. Så må jeg reise opp til ca 700 kr. For så og hente henne når samværet der nede er over. Og da samme utgiftene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal da ikke betale fordi far vil på "ferie" til sine foreldre! Dette blir hans utgifter, dersom han ikke bor der fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bor der ikke fast nei.. Han klager på at han er så blakk osv, men totale reiseutgifter kommer til å havne på ca 4000 kr for meg isåfall, og det er MYE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ta barnet med på ferie. Han skal selvfølgelig betale for barnet og for den som må følge barnet ettersom han ikke gjør det selv. Hvorfor flyr han ikke selv med barnet?

Uansett: Du skal ikke ha utgifter på at han vil ta barnet med til sine foreldre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg hadde ikke betalt en krone! Vil han ta datteren med på ferie så får han fly med henne selv OG betale for morroa selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trasig å høre, men det forandrer ikke saken som fortsatt er at du ikke skal ha utgifter på dette. Har han ikke råd så må han bli hjemme med barnet.

 

19:46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok.. Tenkte jeg skulle være så "snill" og komme med kompromiss om at han iallefall betaler hennes flybiletter og hennes utgifter til reising, så kan heller jeg betale mine.. Selv om alt egentlig er hans utgifter! -HI-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...