Gå til innhold

Flere som er drittlei, regn, vind og plussgrader??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For det første er det jo bekkmørkt ute for tiden, ungene vil ha snø og jeg er drittlei av og ha på meg regntette klær:( Får ikke brukt de fine støvlettene mine heller for de blir jo ødelagt om jeg bruker dem i dette helvetes regneværet.

 

Noen som vil bli med til vår ferieleilighet på Gran Canaria??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gjerne med deg!!! :)

 

Er drittlei. Er bare tåke og drit her hvor jeg bor. I tillegg bor jeg på landet mellom masse jorder. Når jordene er pløyet for høsten blir det bare stygt og så vanvittig mørkt og trist rundt oss, det blir så mye penere med en gang snøen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har overhodet ikke noe i mot å bli med til GC! Men nei, jeg har heller ikke behov for snø.

 

Her jeg bor har det heller ikke regnet noe særlig i det siste, så her går vi i småsko og høstjakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt ærlig talt storfornøyd med at vinteren lar vente på seg! Jeg kan ikke huske sist vi hadde en så mild november, slettes ikke sist gang det ikke var kaldt og glatt eller fullt av snø. :D Vi trenger ikke kle på oss masse klær bare for å gå ut i bilen, vi trenger ikke skrape vinduer før vi kjører, votter er ikke nødvendige - dette var en morsom vri på november! :D Når det er sagt håper jeg jo selvfølgelig at snøen kommer i desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg syns vi har hatt en fantastisk vakker og fin høst jeg! Sitter igjen med en opplevelse av at det nesten ikke har regnet i det hele tatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...