Gå til innhold

Jeg er så lei meg :( :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg og mannen er litt på tuppene på hverandre.. Han tar alt jeg sier personlig og blir fort irritert for tiden..

Mye handler om sex, fordi jeg ikke er helt komfortable med sex etter fødselen selv om det har snart gått et år.. D blir mye mas og så videre..

Han er en veldig kosete mann og viser dette med å hele tiden (føler jeg) å grafse på pupper, mage, skritt og stump.. Noe jeg føler blir gjort på en ubehagelig måte, spesielt nedentil. Føler meg skitten eller hva jeg skal si, og spes liker jeg ikke at han gjør dette foran datteren vår..

Prøvde å forklare i dag at jeg er ukomfortabel med at han tafser sånn der nede, at jeg føler meg ekkel etter denne fødselen selv om ting er normalt. Og at vi kan ha dette til når vi elsker...

Og når jeg prøver å forklare dette så maser han bare om at jeg MÅ gå til psykolog og bare går ut døra..

Kommer tilbake og prater om Pippi på tv...

Case closed????

 

sukk..tårene triller :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår godt at han er lei hvis dere ikke har hatt sex på et år. Dette bør du gjøre noe med, hvis du ønsker å beholde deres gode forhold. Kontakt lege for en sjekk av hormoner etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med annie nr en. Jeg har det på samme måte som deg. Jeg sliter med at mannen tar på meg og krafser, og det er snart 1 år siden fødsel (10 mnd)

 

Slik var det med førstemann også. Men eg husker at det lettet litt når poden ble ca 1.5 år.

 

Jeg tror du skal fortelle mannen din om hva du føler og mener (på en sensitiv måte, slik at du forteller han at du forstår at det er frustrerende for han, men at du ikke vil ha sex kun fordi han vil det, og ikke du)

 

Det er IKKE unormalt, og mange kan miste sexlysten HELT etter en fødsel, men dette burde du være åpen om ift han.

 

Gi det noen uker/mnd til. og se om "no-sex tåka letter"

 

Man er sliten, litt i barseltåke enda, og kroppen er ikke helt i 100 hos mange, fremdeles etter 1 år etter fødsel, så jeg tror det er helt normalt for mange :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, skjønner godt at du er lei deg. Har du bare ikke lyst eller hvor tror du problemet ditt ligger? Hvis du fortsatt ammer så kan du vurdere å gi deg, amming fører deg direkte inn i overgangsalderen (hormonelt) altså er null sexlyst et kjent fenomen. Ellers kan det kanskje være lurt å forsøke å prate med noen, kanskje du ikke helt vet hvordan du skal kombinere mammarollen/jobbrollen/husmorrollen/sexdyrrollen/evt andre roller. Alt det der kan ta tid når førstemann kommer.

Føler med deg og du er ikke alene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt sex mange ganger så det mangler ikke på det..

Men vanskelig å finne lysten når man hele tiden føler man blir tafset på..

Men måtte ikke særlig forståelse følte jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn er bare ikke romantiske og tror de kan få sex ved å klå.

Be han skjerpe seg - si at du ikke liker fremgansgsmåten hans og at det avtenner deg.

Slik jeg forstår det så er sex ok, bare ikke hans fremgangsmåte. Be han slutte å klå i skrittet ditt - det blir for mye og muligens litt barnslig også. Spør om han ikke kan nærme deg på en mer spennende måte. Han trenger ikke å bli helt vill og nærmest hoppe over deg som et bytte. Be han kose mer, kysse mer og hviske gode ord til deg.

 

Du trenger ikke psykologhjelp. Du trenger en mer øm mann.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow...

Kudos til deg hi som har klart å ha sex med en mann som til stadighet grafser deg på brystene og i skrittet! NOE SÅ JÆVLIG TURN OFF!!!

Herregud, selv gutter på 16 holder jo ikke på sånn!

 

Også selv etter at du har sagt at du ikke liker det?!? Her hadde jeg satt hardt mot hardt! Null sex før han har lært å respektere grensene dine.

 

Ærlig talt. Han må ta seg sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...