Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Den smsen fikk jeg fra en jeg dater.. Før noen år siden var eksen hans gravid (og han faren) men hun tok abort.. Og for noen dager siden fortalte han meg dette og sa at han flere ganger har tanken om at han kunne hatt et lite barn nå.. jeg sendte meld og spurte om han var våken ved 17 tiden, siden jeg pleier å få "god morgen" på mårran hver dag. Noe jeg ikke fikk idag. Han svarte at han hadde våknet før et kvarter siden men ville bare sove bort hele dagen idag. Han visste ikke helt om han så noen vits i å stå opp idag.. Tror dere det har noe med dagen idag og gjøre? og er det noe jeg burde gjøre? Eller burde jeg bare svare normalt, eller rett og slett invitere han hit i kveld? Han virket så deprimert på noen av meldingene..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Du får si at han kan komme bort om han trenger noen å prate med:) Helt normalt å ha deppedager da, trenger ikke bety at han er deprimert!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Inviter han bort til deg! Han høres litt deppa ut ja, kan godt være at han har tatt den aborten veldig tungt! Stakkars
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Ja, deppa.. Spurte hvorfor han ville sove hele dagen.. Og da fikk jeg tilbake at han var så sliten og lei alt.. Har spurt om han vil komme bort og se en film, men ingen svar ennå..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Han innrømte at han er litt deppa, og syns det var for sent å komme hit nå.. Jeg ga han også tips om å stå opp, gå ut, og dusje.. eller gjøre ting slik at tankene ikke kom.. men det syns han bare var helt idiotisk.. Merker så på skrivinga at han er deprimert, og det er så lite jeg kan gjøre... Og det stikker litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå