Nesly Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Har jeg...!!! Er gravid, i uke 8, så regner med det er hormonellt! Ene siden av trynet er snart dekket av ekle røde klumper som det daglig kommer puss i, ekkelt ekkelt! Har vært gravid to ganger før og kan virkelig ikke huske det var så ille. Heller tvert imot tror jeg, jeg hadde mindre kviser enn ellers ved graviditet. Så hva gjør jeg? Utenom å rense! Har kjøpt ny serie fra clinique og greier men virker ingenting...og vil liksom ikke bruke noe sterke saker siden min tilstand! Please si at det blir bedre! Men når, i tilfelle???
Trultetryne Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Sånn hadde jeg det også de første ukene! Det var egentlig det gjorde at jeg fikk istanke om at jeg var gravid. Digre røde vonde klumper mellom munnen og haka. Det blir bedre, men jeg husker ikke når det ble bedre. Rundt uke 8-10 kanskje.. er i uke 16 nå, og har ikke hatt noen på lenge.
Fru.Vestavind Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Varierar frå svangerskap til svangerskap korleis ein reagerar på ting og kor lenge det varer. Men du kan alltids prøve å "tørrvaske" fjeset med potetmjøl, før du pussar det vekk, (ev. vaskar med vatn) og smør med ein god fuktigheitskrem (uten parfyme, det fuckar opp balansen i huda). Har hjelpt meg når andre ting ikkje har funka, så eg anbefalar det til alle:P Dessuten er det ingen biverknadar av det, så skadar ikkje å prøve;)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. november 2011 #4 Skrevet 14. november 2011 Jeg har hatt masse kviser gjennom alle mine svangerskap, hele veien.... Men jeg har brukt en rensekrem/såpe fra Cliniderm (tror jeg) 2 ganger pr dag og etter den smører jeg med ren aloevera gel!!! Det funker som bare det! Ikke noe kviser etter at jeg begynte med den behandlingen! Jeg har naturlig litt fet hud enkelte steder i ansiktet og kan ikke bruke vanlig krem i slike perioder =)
nalina Skrevet 14. november 2011 #5 Skrevet 14. november 2011 er sånn enda jeg da.. og mitt lille gull er 6 uker nå.. store ekle kviser som popper opp over natta... blir gal snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå