Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 3 åringen har to svææære floker i bakhodet som er vanskelig å børste vekk Blir det veldig stygt bak tror dere om jeg klipper dem vekk? Stakkars jenta mi.. Håret hennes floker seg utrolig lett.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Nei, nei! Vaske godt og behandle godt med balsam! Bruke balsamspray ved børsting. Men kanskje klippe ytterste tuppene, ofte der flokene starter - pga. slitasje.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Vasker alltid med sjampo, balsam og sprayer med balsam spray under børsting. Men flokene bak er veeldig vanskelig å børste vekk uten at hun hyler ( svært hårsår frøken) ;(
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 du kan jo gni godt inn med smør, det skal hjelpe. Men må jo vaske godt etterpå da :-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Vi kjøpte noe som het moroccanoil hos frisøren, det løser flokene veldig greit hos oss ihvertfall... Jeg ville heller klipt bort flokene før jeg klinte smør inn dit
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Håret til datteren min floket seg alltid enormt før! I løpet av en natt så det ut som trollhår. Hun klipte håret kortere, mye kortere. Nå begynner håret å bli lengre igjen, men uten flokene. Nå er håret bare glatt og fint!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Klipp henne kort og la henne slippe torturen. Når hun blir litt eldre kan det hende hun får en annen struktur på håret slik at det ikke floker seg like mye.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Hun har veldig kort hår faktisk, og tynt. Kanskje jeg må klippe det enda mer slik at det blir tykkere? Takk for alle svar her.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 ved ekstreme tilfeller bruker du olivenolje eller smør eller noe. Så shampoo og balsam etterpå. Kam ut med oljen i håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå