Gå til innhold

Pappaen her i huset har i dag fått...

Anbefalte innlegg

Skrevet

INGENTING! Ikke engang en gratulasjon. Vi feirer ikke farsdag, morsdag, navnedag og lignende datoer. Vi feirer bursdag og jul og klarer å sette pris på hverandre i hverdagen. Har vel å merke aldri feiret slike ting hjemme heller.

En helt vanlig og fin dag. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tegnet bare en fin tegning sammen og ga den. Den ville han henge opp på kontoret sitt.

Det er nok at utgifter andre dager i året, så bare tull.

Skrevet

Så fint for dere!

Håper pappan i huset også har vokst opp med samme tradisjon da - så slipper han å gå med en litt skuffa følelse i seg i dag....

Vi setter også pris på hverandre ellers i hverdagen også - men liker å feire farsdag og morsdag for det.

Skrevet

Trenger ikke bli så voldsomt med utgifter å sette pris på far en gang i året vel? Barna tegner en tegning/kort, og han får god frokost, middag og kake..

Skrevet

Samme her! Fatter ikke vitsen med farsdag, eller morsdag! Det greier seg med burdager og jul :)

Skrevet

Slettes ikke trist, hvorfor er det trist? Vi feirer heller ikke morsdag, og som regel får jeg ikke med meg at det er morsdag eller farsdag heller (fant det ut ved å lese her). Mannen er helt enig, han har ingen interesse av å feire slike dager. Holder liksom med jul og bursdag, og så kan man heller kose seg nå og da, uten noen spesiell grunn.

HI

Skrevet

Trist for ungene, som ofte lager kort i bhg/skole for å gi mamma og pappa, men dere driter jo i dagen...

Skrevet

De får da gjerne gi kort hvis de vil? Tror du jeg sitter med en kjepp og slår etter dem hvis de har et kort de vil gi til meg eller faren sin? De har dessuten ikke lagd kort på skolen i forbindelse med farsdagen.

Skrevet

Synes også det hørtes ganske trist ut!

Her brukes ikke dagen til å handle dyre gaver og bruke penger. Men som en god grunn til å treffes hele familien og kose oss sammen hele dagen.

Her har vi hatt både min far, min søster med familie og svigerforeldrene på middag og kaffemat, og det er utrolig koselig å være sammen!

Skrevet

Men det kan man vel ellers, uansett hvilken merkedag det er? Her er vi sammen med familien ofte, som regel hver eneste helg, vi trenger da ingen spesiell anledning for det.

Skrevet

jeg har vokst opp med hjemmelaget kort fra barna og kake fra mor.Ingen presanger. Når det var praktisk mulig så samlet vi flere generasjoner og søsken. Koselig!

Nå sitter jeg som alenemor til en 2åring som ikke har kontakt med pappaen. Vi bor i en by et godt stykke fra min slekt og jeg kjenner at jeg bekymrer meg litt for fremtidens farsdager....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...