Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Sa exn når han leverte vesla og kommenterte at jeg var blitt sykelig tynn.. Har gått ned fra ca 65 til 55 kilo å rundt ett år, og er 160 cm lang. Er ikke det et frekt spm å få? Synes ikke 55 kilo er sykelig tynt, og kunne tenkt å gått ned enda mer. Han er blitt så forbanna opptatt av vekt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Han syntes vel du har blitt tynn da, også blir han bekymret for sitt barns mor. Jeg syntes ikke det var frekt jeg, ikke hvis han er oppriktig bekymret. Han kunne kanskje sagt det på en annen måte da
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Jeg er selv forøvrig 163 og veier 57 kanskje, er overhode ikke sykelig tynn, men passe slank.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Jeg er ikke sykelig tynn, men normalt slank Så d så HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Eh, nå har ikke ikke annet å gå etter en innlegget ditt... og jeg tenker.. at kanskje exen din sa det på grunn av at han er bekymret for deg, og ikke fordi han ville være frekk. Og når du sier at han er "sykelig opptatt av vekt", samtdidig som du forteller at du er 55 kg og ønsker å gå ned enda mer, enda andre mener du ser ykelig tynn ut.. Ja, her blinker det varsellamper altså. Jeg syns du skal tenke deg nøye om det er noe i det han sier, om du har et sunt forhold til vekt for tida.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Jeg er 165 og veide enda ti kg mindre enn deg for en tid siden. Det hendte jeg fikk samme spm. men strengt tatt så var det ikke andres sak. Jeg var ikke syk, spiste greit, men hadde utrolig mye stress en periode, samtidig visste jeg at det ville gå over og det gjorde det. Han syntes vel bare du var flott, også visste han ikke helt hva han skulle si tipper jeg. 55 kg er ikke syklig tynt, det er helt perfekt
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Tusen takk! Sånn at det er sagt; Slanker meg IKKE med vilje, men har en stressa hverdag og går hver eneste dag.. Men ikke på treningssenter ol. Så det så Spiser fortsatt sjokolade, middag og brød, så jeg er ikke fanatiker
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Jeg er 167 cm høy og veier ca 49 kg. Jeg får ofte kommentarer om jeg er altfor tynn, at jeg må spise mer etc. Men greia er at jeg spiser MYE, sikkert mer enn de fleste, både sunt og usunt. Jeg har alltid vært sånn at jeg kan bare ikke legge på meg. Jeg er rimelig lei av frekke kommentarer om hvor tynn jeg er. Hvorfor er det greit å si til noen "Du er for tynn!"?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Jeg syntes det blir feil om "hvemsomhelst" sier noe sånt, men når det er kjente og kjære som kanskje er bekymret så syntes jeg ikke det blir feil
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Hvorfor er det greit å slenge ut kommentarer om vekta til folk? Hadde det vært greit om noen sa "så feit du har blitt"? Fordi de var bekymret.. ? Det synes ikke jeg.. Men ja, jeg har gått ned i vekt. Av naturlige årsaker! Men ingen grunn til bekymring.. HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Det er ikke spesielt vanskelig å skjønne at du er veldig fornøyd med å ha gått ned ti kilo fra chubby til slank, at du inne i deg ble hoppende glad for det du oppfattet som et kompliment fra eksen og at du skriver om det her inne fordi du vil ha enda flere bekreftelser på at du har blitt tynn.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Ja jeg er fornøyd med vekta, men var ikke ute etter å fiske etter komplimenter her inne. Poenget mitt var vel heller at det faktisk er frekt å kommentere sånt, uavhengig om man har gått opp eller ned? Ordet "tynn" er et negativt ladet ord i mine ører, akkurat som man er syk eller noe.. -HI-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå