Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Jeg holder nesten på å klare å komme meg ut av et forhold med en uberegnelig mann som har ytt vold både mot meg og barnet (lugget). Det er bare noen få av mine venner som vet om at han er slik. Jeg har sagt at han ikke kan forvente å få 5050 fordeling (tør ikke si hvorfor)av barnet. Han er ikke noe god på oppdragelse, rutiner eller mellommenneskelig forhold. Dette kom frem en stund etter at vi ble sammen og fikk barn. Han sier at han SKAL ha det og jeg blir livredd for å la barnet være i kaoset hans en hel uke om gangen. Hva skal jeg gjøre? Er det noen som har kranglet med sin småvoldelige mann om barn, og at han faktisk har fått viljen sin? For hvordan kan en bevise det overfor dem som er med på å avgjøre om det skulle gå til retten? Hilsen engstelig dame:-(
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Har du anmeldt noen av forholdene? Hvor gammelt er barnet?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Nei, bare tatt bilder av blåveiser. 3 år. Han har blitt anmeldt før, av en eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå