Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Jeg hadde fryktelige mensmurringer på venstre side i går kveld, i tillegg hadde jeg sex. Idag startet jeg å blø. Det var som blank utflod med rosa spor i, etterhvert oransjfarget jevnt over på papriret. Og etterhvert litt rødlig farget urin på papiret. Jeg har ikke smerter men forsiktige murringer mot venstre side. Jeg er veldig bekymret da jeg hadde en blødning i uke 5-6 og fikk da påvist et bankende hjerte. Idag er jeg 9+5:(
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Det er ikke så mye annet du kan gjøre enn å vente og se. Håper det går bra til slutt.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Om du har sett ett bankende hjerte er sjansene store for at dette skal gå bra. Mensmurring er vanlig i svangerskapet. Når du er gravid så er slimhinnene mye svakere og du har lettere for å få en rift, feks ved sex. I tillegg får du muligens mer utflod som blander seg med blodet, derfor blir det rosa. Skjønner at du er bekymret, men jeg tenker at du fortsatt er gravid jeg:) Om du er redd på mandag så ber du om en tidlig ul fordi du blør og om du ikke får det så går du til en privat gynekolog og betaler for det selv. Ikke noe gøy å gå rundt å bekymre seg! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå