Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Mannen min sine onkelunger begynner å bli voksne, og kommer stadig innom her, tar seg til rett, henter seg brus uoppfordret, slenger beina på bordet, logger seg inn på FB med min PC, osv osv, og blir i timesvis, selv om vi egentlig har planlagt f.eks å kose oss med noe godt å spise, eller skal se en film. Det er nesten så jeg har lyst til å låse døren, så vi får være litt i fred. Mannen min jobber borte hele uken, og da ser vi dem aldri, men når han kommer sliten hjem på fredag, så kan du være sikker på at de er her innen en halv time.. Føler liksom ikke det er noe jeg kan gjøre heller, selv om mannen min av og til uttrykker litt frustrasjon fordi vi sjelden får være helt alene før langt på kvelden.. Min familie er nesten helt motsatt, og må nærmest ha skriftlig innbydelse for å komme..hehe Noen tips?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Neste gang de dukker opp ubeleilig så si "Hei, det passer litt dårlig nå, for nå som vi ikke har sett hverandre hele uka skal vi ha sex". Det burde holde dem unna på fredagene.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Kan ikke mannen din være den som sier i fra da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå