Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Poster som anonym nå ja... Jeg er så forvirret. Har kjæreste, vært sammen i to år....alltid bare vært tiltrukket av gutter. Har ett barn fra ett tidligere forhold. De siste årene har tanken på jentesex vært litt spennende, men ikke noe mer....og evt mest for en kjæreste sin skyld jeg har tenkt tanken. Men nå tenker jeg så veldig på det....var på fest på fredag, og det var ei jente der som var så fin at jeg ble helt satt ut. kjente liksom at jeg hadde lyst på henne? har tenkt veldig mye på det etterpå og hvordan jeg føler det....fantasert om henne under sex med kjæresten tilogmed Er så usikker og forrvirret nå...hva skjer liksom? er 28 år, aldri vært inne på tanken engang....hjelp? noen tanker? erfaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå