Gå til innhold

Jeg har lyst på jenter....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Poster som anonym nå ja... Jeg er så forvirret. Har kjæreste, vært sammen i to år....alltid bare vært tiltrukket av gutter. Har ett barn fra ett tidligere forhold. De siste årene har tanken på jentesex vært litt spennende, men ikke noe mer....og evt mest for en kjæreste sin skyld jeg har tenkt tanken. Men nå tenker jeg så veldig på det....var på fest på fredag, og det var ei jente der som var så fin at jeg ble helt satt ut. kjente liksom at jeg hadde lyst på henne? har tenkt veldig mye på det etterpå og hvordan jeg føler det....fantasert om henne under sex med kjæresten tilogmed

 

Er så usikker og forrvirret nå...hva skjer liksom? er 28 år, aldri vært inne på tanken engang....hjelp? noen tanker? erfaring?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...