Gå til innhold

Lei meg og Frustrer...mannen har omestemt seg etter å ha brukt 2 år på å overtale meg til flere barn:(((


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har totalt 3 barn tilsammen, mitt, ditt og vårt..

Da vi fikk vårt barn sammen var vi begge bestemt på at det var kun dette barnet vi skulle få pga min litt dårlige helse til å gjennomføre flere svangerskap..

Men når vårt felles barn var 3 år begynte maset fra mannen om enda et barn felles, og han brukte 2 år på å overtale meg, og da snakker vi stor overtalelse daglig..

Jeg gikk for 1 år siden med på å prøve, og etter nå 1 MA og 3 spontanaborter det siste året er jeg enda mer KLAR og SULTEN på en baby enn noen gang..

Men her for 2 uker siden ble min venninne alvorlig syk og vi måtte hjelpe til med å ha hennes sønn på 8 mnd, så han bodde hos oss 24/7 i 2 uker fordi hun er aenemor og familien bor langt unna..

Etter dette har min mann totalt snudd på ønske om flere barn og han priste seg lykkelig da jeg fikk mensen i går og at det ikke klaffet denne prøveperioden...

Hans argument er at vi tydligvis har mer enn nok med de barna vi har, selv om de begynner å bli store, 14-12 og 6 år..

Og at det var utrolig slitsomt med en baby i huset som må passes på til alle døgnes tider...

Og det var liksom dette jeg argumenterte for da han maste som mest, og nå som jeg er kjempe PÅ en baby til er det jo liksom ikke bare å skru av brytern..jeg brukte jo tross alt 2 år på å overtales og 1 år men prøving....

 

Måtte bare få dette ut å dele det med noen..

Er bare så frustert og lei meg..

Noen som har opplevd det samme eller en liknende situasjon..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk med han om det. Om alt du føler. Om forklar han at det er noe helt annet å passe en 8 mnd gammel gutt enn å få sin egen - noe han vet innerst inne, men som han kanskje trenger å minnes på! Dere finner nok ut av det, men det virker jo som at dere begge egentlig ønsker barn, så....

 

Dessuten har dere tre store barn, så dere får en liten "attpåklatt" :) Fedre flest pleier jo å synes det er litt stas?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...