Gå til innhold

Bankende hjerte på UL :)


Kaktus_86

Anbefalte innlegg

For en fantastisk følelse :) Vi var på UL på fredag og fikk bekreftet at alt så bra ut. 10+6 var jeg da, akkurat som jeg selv trodde. Glad jeg fulgte magefølelsen, for ifølge mens-termin skulle jeg da ha vært 12+6. Men en liten krabat sparket og sprellet der inne, så det var det viktigste <3.

 

Jeg hadde kommet for kort til å være med i den studien på St.Olavs (svangerskapsforgiftning), så vi skal tilbake i uke 13. Gleder meg veldig til å se lillegull igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :)

En helt fantastisk følelse ja.

Så du også hadde kommet kortere enn mens-terminen?

Jeg ble satt tilbake 1 uke og 3 dager.

Men det gjør ingenting, så lenge spiren i magen hadde det godt og hjertet banket :)

 

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LaVida: Ja, jeg ble satt tilbake, men selv har jeg reknet 2 uker mindre enn mens-termin hele tia. Jeg hadde nok eggløsning da jeg egentlig hadde IKM.

 

Anonym: Jeg ønsket tidlig UL for å få bekreftet at det var noe levende der inne og om alt sto bra til. Håper du også får gode nyheter etter UL da :) Gled deg. Det ser ut som en liten baby! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal oppdatere deg med min UL her :) Krysser fingrer og bein for at det er et sunt lite foster som ligger i min mage! Da kommer jeg til å sveve på en sky. Er så redd for at noe skal være galt. Jeg sjekker også for å se at alt er i orden. Det er liksom så uvirkelig å gå å fortelle det til folk når jeg ikke har sett noe selv, og ikke er sikker. Så eter UL kommer vi nok å fortelle det. Jeg kjenner jo ikke noe inni meg, så er veldig spent. Men er kvalm døgnet rundt og brystene er blitt større, og mye kviser. NOE må da det være et godt tegn på. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var jeg på ul og så og hørte et lite bankende hjerte :) også litt etter menstermin, anslår termin til 2 juli. Men holder meg i juniklubben, sist fødte jeg en uke før termin og satser på at gullet kommer litt før enn etter denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! Hadde min første UL idag og alt så fint ut <3. Jeg ble fremskyndet et par dager, så er 10+5. og jammenmeg var det ikke 2 små bankende hjerter der inne! :-) hadde ingen anelse! Dobbelt-lykkelig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...