Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 På en film, bok eller tv-serie er det supert. På en liten baby er det latterlig.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Hvorfor er der dille på at alle skal ha engelske navn? Hva med å for-norske det til Dag-Gry
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Syns dere skal gå for Weeds i stedenfor!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #8 Skrevet 14. november 2011 Hva x-files eller supernaural eller charmed, skikkelig kult.........
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #9 Skrevet 14. november 2011 Twilight betyr grenseland/ midt mellom. Ikke daggry.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #11 Skrevet 14. november 2011 Altså den med Dag-Gry.. Å vurdere "navnet" Twiligt er bare teit...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #12 Skrevet 14. november 2011 Jeg tenker at her er det noen som ikke er gamle nok til å få barn. Du vet at du kan få kjøpt Twilight-dukker?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #13 Skrevet 14. november 2011 syns det var litt pent jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 http://www.merriam-webster.com/dictionary/twilight
Anonym bruker Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 på norsk har vi jo også "ikke-navn" som blir brukt og er annerkjent som navn.. SOL VÅR SOLVEIG... (altså sol og veg...) LIV osv.. når det er sagt.. jeg syns ikke Twilight er noe til navn.. Hvordan kommer folk på å bruke slike ord som navn?? *undre*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå