Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Twilight?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en film, bok eller tv-serie er det supert.

På en liten baby er det latterlig.

Skrevet

Hvorfor er der dille på at alle skal ha engelske navn?

 

Hva med å for-norske det til Dag-Gry

Skrevet

Syns dere skal gå for Weeds i stedenfor!

Skrevet

Hva x-files eller supernaural eller charmed, skikkelig kult.........

Skrevet

Twilight betyr grenseland/ midt mellom. Ikke daggry.

Skrevet

Altså den med Dag-Gry..

 

Å vurdere "navnet" Twiligt er bare teit...

Skrevet

Jeg tenker at her er det noen som ikke er gamle nok til å få barn.

Du vet at du kan få kjøpt Twilight-dukker?

Skrevet

på norsk har vi jo også "ikke-navn" som blir brukt og er annerkjent som navn..

 

SOL

VÅR

SOLVEIG... (altså sol og veg...)

LIV

 

osv.. når det er sagt.. jeg syns ikke Twilight er noe til navn.. Hvordan kommer folk på å bruke slike ord som navn?? *undre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...