Gå til innhold

Tror dere hun er intr. i han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr jeg dater altså, og har gjort det en goood stund. Bor noen timer unna, så vi sees ca hver-annehver helg. Liker han godt. Neste gang han kommer vil jeg gi han et ultimatum, alt eller ingenting, for hvis ikke orker jeg ikke tulle rundt mer. Uansett. En annen dame, liker alle statusene han poster opp på facebook og eller kommenterer dem ( og han er ikke den ivrige til å lage statuser og er beskjeden på facebook). Jeg får ikke legge ut bilder av han der, mens en annen dame har tagget seg selv og han + en annen i profilbildet hennes og et annet bilde hun har lagt ut fra halloween. Jeg vet jo ikke hva han gjør når han ikke er her, og lurer på om de kanskje har en greie sammen..? Ikke er hun noe pen ( No affence over henne altså) heller.. Men kanskje han syns det. Ovenfor meg virker det som om han skjuler meg på en måte. Så lurer på om det kanskje er best å avslutte nå snart mens leken er god:( Er jeg bare paranoid? Dette er jo bare en ting jeg synes er "merkelig oppførsel" av han.. Beklager rotete innlegg.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...