Gå til innhold

Lurer på hvordan syk jeg var i morges ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkna med ganske kraftig hodepine og plutselig begynte jeg å få voldsomme menssmerter og ble kvalm. Etter litt måtte jeg spy og etter jeg hadde spydd ganske mye var det jeg bra igjen.

Sovna igjen og når jeg våkna istad var jeg bra igjen, men har nå begynt å få litt hodepine igjen og småkvalm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Migreneanfall?

Høres lik ut. Bortsett fra menssmerter da..

Skrevet

Jeg har aldri hatt migrene før.

Og skjønner ikke hvorfor jeg har menssmerter når jeg ikke har fått mensen tilbake etter fødsel engang og at de forsvant

Skrevet

Jeg får som oftest migrene anfallene mine i forbindelse med eggløsning eller mensstart... Mine anfall begynner med synsforstyrrelser (som når man ser på sola og blunker etterpå, eller blitt tatt en del bilder a med blits) så kraftig hodepine, så spy... Sånn går det noen runder hvis jeg ikke tar medisin. Det høres ut som du har hatt et migrene anfall, alt stemmer i hvertfall bortsett fra mens smertene, som kan forklares hvis du har eggløsning eller mens?

Skrevet

Så migrene kan komme over natta? Har så og si aldri hatt hodepine.

Måtte be mannen min skifte på babyen nå for når jeg skulle hente hn merka jeg at jeg var skikkelig svimmel

Skrevet

er du bra igjen nå da?

isåfall så gikk det jo fint! :)

Skrevet

Har litt hodepiine, er svimmel og småkvalm

hi

Skrevet

Nei, er nok ikke det for jeg fødte for 3,5 uker siden :P

Skrevet

Tror ikke det er det heller for babyen bare sover og spiser og er våken kun noen timer. Har grått under ti ganger siden hn ble født så jeg er uthvilt også

Skrevet

Jeg har hatt migreneanfall to ganger i livet ( snart 40 år), så ja, det kan plutselig komme. Spes. under stress og påkjenninger mentalt.

Skrevet

Virker som babyen ikke er helt bra heller egentlig. All melk som er drukket idag kommer opp. Blir 3. gangen mannen må skifte body på hn nå

Skrevet

Det kan også komme av hormonelle årsaker... Er f.eks veldig vanlig å få det i begynnelsen av tenårene. I og med at det skjer veldig mye hormonelt under graviditet, fødsel og tiden etter syns jeg ikke det er rart at det kanskje har oppstått nå. Mye som ligger i kroppen som kommer fram når man går gravid... Jeg fikk migrenen min fra tidlig tenårene tilbake og en merkelig hudsykdom som tydeligvis går i familien under graviditet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...