123<3 Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Har 3 uker til termin nå. Er i sluttfasen av husbygging som har tatt 2,5år fordi min kjære har gjort ALT velv. (SVært stolt av ham). Dette har da ført tila t jeg stort sett er alene med barna, to gutter på 4 og 5 år. Den eldste er nå i en fase som gjør meg gal. Han tester og tester hele tiden! Er stygg i praten, plager broren veldig mye, som responderer med sutring som igjen gjør saken enda morsommere for eldstemann. Jeg har svært lite energi til å takle dette og ender fote opp med å bli så frustrert og sint at jeg setter meg ned og gråter... Noe guttene reagerer med å si at det skal bli snillere. Men varer ikke lenge. Nå ser jeg slik fram til å få kommet inn i nytt hus å få bebisen ut! Vet ikke hvor mye mer jeg klarer før jeg får et sammenbrudd...Slik, det ble dagens syting fra meg..
Fru.Vestavind Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Uff, er ikkje så mykje eg kan gjere for deg, men føler verkeleg med deg! Håpar du får deg ein dag eller to fri, det skal ikkje så mykje til å sette ut gravide kvinner, serleg ikkje så seint i svangerskapet. Du har ikkje nokre foreldre/svigerforeldre eller veninner du kan alliere deg med, så du får deg ein fridag? Barnevakter kan vere gull verdt når energinivået er på botnen. (Skulle gjerne hatt ei sjølv, då eg ikkje er heilt friske og har ein aktiv 3åring som skal ha oppmerksomheit og stell, og sambuaren min er vekke ei veke). Du kan ikkje høyre med kjæresten din om han kan utsette sluttgjeringa av huset ein dag og ta seg av ungane? Sikkert vanskeleg, men kanskje det går? Ønsket om å få ferdig huset er sikekrt stort, men det må ikkje gå på bekostning av deg. Du får nyte kveldane etter legging så godt du kan, ta deg ein kopp te (eller sånn) og eit blad, ny det for så å gå til køys etterpå (uansett om klokka då berre er 8-9). Søvn er gull verdt! Det å senke krava til husarbeid og anna kan og vere lurt. Hugs at ein må ha krefter når babyen skal ut;) Kjem ikkje på meir som kan hjelpe, men håpar det går seg til snart. *trøsteklem frå meg*
123<3 Skrevet 13. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2011 Takk for trøstende ord:) barna skal i barnehagen til uka, så det hjelper på. Mannen må desverre bare stå på, for vi må ut av leiligheten vi bor i til 1 desember.. Sjikkeli dårli planlegging av oss men skal nokk stå i det tenker jeg! AV å til blir det bare litt mye, og da er det godt å få klage litt til andre! Gleder meg i alle fall veeldig til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå