Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 I natt våknet jeg av en stikkende følelse rett over skambenet på venstre side. Jeg kjente på magen og det var en stor klump på venstre side helt nederst. Det gjorde litt vondt å ta på den, var veldig øm. Klumpengikk bort etter hvert. Men kan fortsatt kjenne at det er litt ubehagelig stikking på venstre side. Var klumpen livmoren, eller? Er i uke 18.. Føler at det er veldig stramt, ømt og hardt over skambenet..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Det kan jo være alt ifra kynnere (da blir livmoren som en håndball, hard og øm å ta på. Selv får jeg mensen smerter itillegg)...hadde det selv ifra uke 16. Kan ha vært ligamenter som strekker seg, er ofte stikkende smerte. Ømhet over skambenet kjenner jeg også(uke 20), og har fått det forklart som voksesmerter og bekkenløsning. Men hvis du fortsatt har vondt, og blir redd, så kan du jo ringe fødeavdelingen. De hjalp meg første gangen jeg hadde rgm, smertefulle kynnere og ble skremt, flink jordmor forklarte og beroligget
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Tusen takk for var, ble litt klokere nå :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå