Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Vi skal i ishallen for å gå på skøyter med jenta vår for første gang i dag. Hva pleier dere å ha på da? Hun er 4 år.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Nok klær i alle fall. Ishaller kan være ganske kalde, selv om det er innendørs.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Det er ikke så alt for kaldt i en ishall, men kanskje lurt med en dress likevel. Blir vel en del knall og fall og en dress demper litt. Ellers ville jeg sagt ull, bukse og genser og en jakke/varm genser utenpå der igjen. Men det er en stund siden jeg sto på skøyter inne sist da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå