Gå til innhold

Er døtrene deres pappa- eller mammajenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på ett år og oppover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har vært skikkelig mammadalt frem til nå, men heldigvis ser det ut til at det begynner å jevne seg ut litt. Hun er litt over 2 år nå.

Skrevet

Mest mammajenter, men faren er god til sitt.

De er 6 og 3,5 år.

Skrevet

Mammajenter 70% av tiden 2 og 4 år

Gutten er pappagutt 90% av tiden 5 år

Skrevet

Hun er begge deler egentlig.

Vi er gode til ulike ting og dette vet vår lille frøken på straks 3 år å bruke.

Pappa er morsom å leke med og vil gjerne se på film osv, men han kan være streng.

Mamma er litt mer kjedelig, men hun er god til å trøste og lar lille få være med på huslige syssler, som å dekke bord, lage mat, rydde osv som gjør henne stolt. Mamma er ikke like streng.

Skrevet

Pappajenter her! Mest eldste, vil si 90 prosent av tiden. Yngste kanskje 60-70 prosent av tiden. Her er det jeg som er strengest, kanskje det har noe å si.

Skrevet

Alldeles mammajenter. Til det slitsomme. De er 3 og 6 år.

Skrevet

Treåringen er pappajente, firåringen er mammajente

Skrevet

Har ei jente på 4 som har stort sett alltid har vært ei mammajente. Det var perioder da hun var mindre hvor pappan ikke fikk slippe til når det kom til stell, legging osv, men det er heldigvis en stund siden nå. Hun er fremdeles litt mammajente, men nå er det mer jevnt.

Skrevet

Hun er egentlig både og, men det er forskjellig. Jeg og pappan bor ikke sammen lenger, men vi har et veldig nært og bra samarbeid. Hun har et veldig tett bånd til pappan sin og han til henne, det er et veldig spesielt bånd de to imellom. Han er ikke så ansvarlig som han burde og sliter med masse han må få orden på før han kan ha henne mer enn han har henne, men han elsker henne over alt på jord. Han ofrer alt for henne og det er godt å se, imellomtiden er jeg den ansvarlige som ordner opp i alt det praktiske og er den trygge mammaen jeg skal være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...