Gå til innhold

jeg tror jeg er litt smålig her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt fridd til, svarte ja, fikk ingen ring, ergo mener jeg at frieriet ikke er gyldig. Litt gammeldags sånn. Ikke har det hjulpet å si fra til typen heller. Hmpf...Fornærmet? Ja. Smålig? VEt ikke om det er rett ord, men samme faen kan det være...>:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er bryllupsdatoen eller har han ikke villet diskutere det heller?

Jeg syns du godt kan etterlyse en ring.

Skrevet

Har ingen dato git..og ikke har vi snakket noe om det heller..Ser jo at jeg muligens overreagerer her, men sånn akkurat nå virker det faktisk ikke som han egentlig mente det, om dere skjønner? Hmmm..hi

Skrevet

Fridd men ingen planlegging, dato eller ring? Hørtes veldig spesiellt ut..

Skrevet

hi igjen her..hadde et innlegg for et par dager siden om at jeg vurderte å kjøpe ringer til jul, men vet ikke helt..blir vel ganske å mase vel mye det?

Skrevet

jeg veeeeeeet...Lurer litt på om det kom fordi han trodde det var det rette? (vi har bran). Men altså, jeg er ikke av de som MÅ gifte meg selv om jeg har barn, så om det var for å føle seg flink, kunne han vel heller latt være. hi

Skrevet

Hei!

Jeg har selv blitt fridd til i juni, ikke fått noen ring enda, men av økonomiske grunner, og vi har snakket om det da.

Har bestilt kirke og lokale, nesten mat, så vi er jo godt i gang med planlegging.

Vi er enige om å kjøpe kun ett par ringer, som vi gjør om til gifteringer...Men er litt trege vi da ;)

Eller egentlig, er det opp til han... Jeg har sakt det til han ett par ganger...Men vet jo hvordan økonomien er, det er andre ting som prioriteres, så da venter jeg litt til med å mase igjen ;) For min del er det ingen krise, vi gifter oss uansett, også er vi godt igang med planlegging.

Så jeg skjønner deg godt, du må ta tak i det å snakke med han om det!

I min situasjon er vi igang med planlegging, men ikke dere, så skjønner du blir usikker! :)

Kjenner flere som forlover seg i noen år, før de gifter seg, og da har de forlovelsesring.

Men vi holder oss til ett par, siden vi gifter oss innen året ;)

Snakk med han! :)

Skrevet

Ja, jeg må det :) Om det er sånn at han agrer spørsmålet, men ikke tør si det, så er det jo greit å finne ut av :) Går ikke fra han for det :)

Har ikke allverden av penger vi heller, så kanskje det er noe der som gnager han.

Eventuelt har han glemt at han spurte, derav manglende ring og planlegging :P

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...