Gå til innhold

Hva skjedde med dette forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ikke lenge siden var jeg her inne og hadde det gøy. Det var tråder som var informative, som var morsomme, som var omsorgsfulle, som var alvorlige, men nå er det bare eder og galle.

Uansett hva folk skriver så blir det vinklet negativt, til og med hva skal vi ha til middagstråder er jo negative om dagen.

Nå handler det kun om å tråkke hverandre ned i søla ikke om å løfte hverandre opp og støtte hverandre. Sier ikke at alle skal mene det samme hele tiden at ingen skal stille kritiske spørsmål men spørsmålene er ikke kritiske de er direkte slemme. Hvorfor?

Men om alle vil ha et slem slemmer og slemmest forum bør jeg takke for meg. Jeg er ikke slem og vil ikke være slem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Ha det bra.

Jeg har vært her i 6 år og det har alltid vært slik da.

Skrevet

Helt siden anonymknappen ble fjernet på Krangle, så har det vært slik her inne. Før det var det bare koselig her :)

Men jeg liker dette, jeg. Mer artig med alt det rare folk kan få seg til å skrive :)

Skrevet

Jepp det har blitt med anonymforumet som med VG og Dagbladet. Sladder, rykter, og fokus på det dramatiske og negative ved stort sett alt. Kan ikke si jeg liker noen av delene spesielt godt lenger...

Skrevet

Jeg har òg vært her i 6 år, og stemningen har endret seg. Ja, det har alltid vært noe hetsing, men det har eskalert det siste året eller to. Litt synd. Mange har flyktet, så nå er det stort sett igjen en mindre litt surmaget kjerne igjen her inne.

Nå går jeg ikke inn her lengre fordi jeg lurer på noe eller fordi det bare er hyggelig, nå sjekker jeg som regel hva som er dagens hakke tema. Det kan òg være underholdende, men ikke på en varmende måte.

Skrevet

Krangling var nok mer forbeholdt kranglesiden før ja. Når anonymknappen forsvant flyktet feigingene hit. Det vanskeligste er å ikke bli smittet av deres holdninger.

Det kan være morsomt med parodiske innlegg, men det kan av og til være vanskelig å skille på hva som er tull, og hva som ikke er.

Min mening er nok at anonymknappen hører hjemme kun på krangle, og at man da forventet krangling der.

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som føler det slik, Det var jo drittkasting før og men ikke i disse dimensjoner.

Jo da mye rart folk kan finne på og si og skrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...