Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #1 Skrevet 13. november 2011 Har gått ned mye i vekt. At magen er slaskete er "greit nok", men lårene er jo også veldig slaskete.. What to do??
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Prøv å trene.. Men det er vel en grunn til at slankeopererte får tilbud om å operere bort hud på lårene, det er ikke lett å stramme det opp..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #3 Skrevet 13. november 2011 Jeg har gått ned 35kg uten operasjon, og ser jo at jeg har fått mere muskler og fått mindre lår, men de er fortsatt slaskete.. Men regner ikke med at dette er noe jeg evt får dekket. Skal høre om å få dekket mageplastikk når jeg har gått ned de siste 10kg, men har egentlig ikke såå mye heng på magen, så jeg vet ikke om jeg får det dekket heller. Skulle absolutt hatt dekket innlegg i brystene hehe.. for det er de som har minket mest, nå er det ingenting der lenger HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Men bare et lite spørsmål.. får slankeopererte tilbud om å operere bort hud på lårene, og får det dekket? I såfall litt urettferdig i forhold til meg som faktisk har gått ned alle kiloene mine på egenhånd uten å koste samfunnet en operasjon... HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Det er mye som er urettferdig:( De som slankeopererer seg får komme til samtale med lege ang. operasjoner ja. Noen velger brystløft med silikon, noen uten, mange velger mage, noen lår og noen englevingene(armene). Legen må godkjenne om de får disse operasjonene. Man får ikke alle, det blir å velge det verste. Noen får 1, 2 eller 3. Så mange må gå med de slaskete lårene, da de velger mage og pupp istedet.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Ja men jeg har altså ikke råd til å koste på noen operasjon selv, så jeg må si jeg synes det er blodig urettferdig. Kunne jo vært lat og satt meg ned, blitt enda større, og klagd meg til en operasjon, siden jeg ikke mestrer jobb eller dagligliv som stoor. Veide 116 da jeg startet å slanke meg. Men men.. jeg får gremmes over kroppen min da.. Skal bli flinkere til å trene, men det er ikke like lett å få tid, da jeg er alenemor. HI
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 styrketrening er veldig bra for å stramme opp lårene. ta knebøy med din egen kroppsvekt eller evnt med vekter vist du klarer det. Jeg har trent aurobic (eller hvordan det staves) i et par mnd nå. Der trener vi litt styrke med knebøy..kjempe bra øvelse! Jeg har mått mye mer muskel i beina og ser på cm at de har blitt mindre også Mindre og strammere:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Liker styrketrening, så bare jeg får mer tid, så skal det bli mer trening også HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå