Gå til innhold

hvor lenge får far sove idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å vente til i 12 tiden, om ikke minsten vekker han før da hehe:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han bare vil, men han våkner nok snart, det gjør han alltid ;-)

Skrevet

Min har fått beskjed om å sove helt til bollene er ferdig bakte får ikke lov å stå opp før :) :)

Skrevet

Så lenge han vil, men opp før 12 siden vi skal bort på middag kl 13 :)

Skrevet

Og deer våknet han gitt...

08.36 ;-)

Skrevet

til i 11-12 tia :) vi skal bort i 13-tia..

har han fått lov, så har han sikkert sovet til 14:P

Skrevet

Han ville bli vekt kl 0830, så da ble det til det ;)

Skrevet

til 8. Er jo farsdag. Må jo få lov å ha flest mulig timer med barna i dag. Det hørte til ungkarsdagene at han kunne sove lenge.

Skrevet

Til jeg og barna er ferdige med å ordne i stand frokosten. Nå skal vi dekke bord, finne fram gavene, tenne litt lys for så å vekke far.

Barna har malt noen fine glassbilder og jeg har kjøpt en radio til han som skal stå på kjøkkenet :)

Horn bakte jeg i går :)

Skrevet

Her sov alle til åtte. Men så måtte også far stå opp, for jeg er på hjemmevakt og kan bli kalt ut når som helst. Da er det greit at pappa er våken og beredt til å ta over.

Skrevet

Til 7. Stod opp før meg. Men han skulle på jobb. Ellers hadde han vel fått sovet til 7 og så stå opp og se barnetv med småen.

Skrevet

Til 9...Ingen av oss har lyst å kaste bort dagen med å sove når vi har to små gutter som iver etter å dra på skogstur med oss!!

Skrevet

Her ville samboer bli vekt kl halv 10. Men når guttungen våknet kvart på 7 og samboer skulle en tur på do, oppdaget han at ene akvariumet vårt hadde sprukket og det hadde runnet ut 100 av 400 liter vann utover gulvet!.. Kan si det slik at han ikke gikk å la seg igjenn :P

Skrevet

Som alltid på søndager. Hans ansvar å ta barna når de våkner ei stund før syv.

Skrevet

Han er ekstremt a-menneske, jeg ekstremt b-menneske.. naturlig at han som våkner av seg selv står opp... Hadde vært en lidelse for han å sove lenge...

Skrevet

Det er to ggr i året han får sove. (hvis bursdagen hans faller på helg han ikke jobber) og farsdagen.. Ellers så pleier jeg å få sove hver helg

Han skal få sove til 11 tenkte jeg, da får han omelett på senga :)

Skrevet

bortsett fra de årene som farsdagen faller på bursdagen min... er født på farsdagen, så innimellom krasjer det.. da får vi slåss om det :P

Skrevet

Som regle står han opp med ungene både lørdag og søndag, men i går var han litt dårlig så da sto jeg opp 07.15 med ungene og han sov til 09.30.

I dag sto han opp med ungene 07.45 og jeg sov til 09.40.

Han vil ikke ha frokost på sengen uansett.

Her ferier vi med gaver når jeg sto opp og så blir det en bedre middag med hjemmebakte muffins.

Skrevet

Skal vekke han litt før tolv. Skal mekke omelett først =)

Skrevet

Vi skal i dåp, far er fadder og ungene og jeg hopper over kirken.

Da han gikk i dusjen i ni tiden sto vi andre opp og dekket frokostbordet.

Når han var ferdig dusjet, spiste vi sammen og ga han gave ungene hadde plukket ut i går. De fortalte han at han var verdens beste pappa.

Nå er han i kirken, ungene leker med noen venner og jeg skal egentlig støvsuge før ungene og jeg skal delta i resten av dåpen.

Skrevet

Vi vekket ham kl 9. Han liker ikke å sove lenger for da mener han at han får for mye søvn, og kommer ut av rytme. :-)

Så gikk vi på kafé sammen og spiste frokost.

Skrevet

du deltek ikkje i dåpen om du ikkje er i kyrkja, då er du berre med på eit måltid.

Skrevet

Dåpen feires nok etter kirka også. Samme som bryllup. Man kan være med på festen selv om man ikke var i kirka. Man kan vel ikke da si at man ikke har vært i bryllup? Man kan være med på deler av slike fester også. Raring;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...