Gå til innhold

Takk for meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant frem til dette forumet da jeg var gravid, og synes det var en fin plass å lufte tanker og frustrasjoner, og samtidig få svar på ting jeg lurte på... Men makan til drittslenging og usympatiske mennesker har jeg aldri sett samlet på en plass!! Jeg er helt sjokkert... frustrerte damer som har underskudd på søvn ber om råd, får beskjed om at de ikke får LOV å klage, fordi at de selv har det "verre" Folk får beskjed om at de er dårlige foreldre, noe som vel er det verste man kan bli kalt? Folk synser og mener om ting som ikke en gang er blitt sagt noe om, type "du må da være veldig umoden", og "sikker på at du ikke har en annen mann på gang", de mener at de ikke skulle hatt lov til å hatt barn, og generelt ekstremt mange ekle å spydige kommentarer, til mennesker som har det vanskelig i utganspunktet. Jeg blir kvalm av å lese mange av disse innleggene.. Har alle disse bedreviterne laaangt oppi halsen... Så jeg HÅPER, virkelig, at de som skriver her for å få et trøstende ord, en klapp på skulderen og muligens en smule medfølelse, har noen andre de kan snakke med i vanskelige perioder.. for dette kan da umulig være noen hjelp for noen.. Så derfor sier jeg takk for meg, kommer ikke til å bruke dette forumet mer, da det stort sett bare får meg i dårlig humør.. spesielt siste mnd, synes jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og før noen av grinebiterne slipper til, kjære HI, du kan stole på at det kommer til å komme en masse dritt under dette også - at du er sur, at du ikke trenger å være her blablabla.

Jeg var aktiv her under mitt første svangerskap, da var mesteparten av aktiviteten på skravlesiden, og Anonymforum var Mindre i bruk. Nå virker til at det er her "alt" skjer, og det er, som du sier, mye mer utrivelig stemning enn før.

Jeg kan forstå at det er fint å ha et sted der man får utløp for frustrasjoner mv, men det er veldig mye av sånt som du nevner, HI - man kan ikke engang be om råd om de enkleste, mest uskyldige ting før noen kommer med ett eller annet surmaget.

Enten må man da, som deg, slutte å henge her, eller så må man, som meg, se på det som en litt sær form for underholdning - jeg synes det er fascinerende at folk i fullt alvor får seg til å skrive mye av det man finner her, noe som medører at jeg nesten aldri legger inn innlegg eller svarer på det, bare når jeg faktisk føler jeg kan komme med noe relativt brukbart.

Men all ære til de "ordentlige", reale damene som også finnes her inne, som faktisk gir av sin kunnskap og erfaring til nytte for andre, på en god og konstruktiv måte, som skjønner at noen ganger er det en innleggsskriver trenger førstog fremst trøst eller oppmerksomhet, ikke kritikk eller overdrevne råd, som f.eks å hive ut samboeren når han viser seg mindre forståelsesfull i en eller annen sammenheng. Stjwrne til dere!

Og det kommer sikkert noe ekkelt fra en eller annen etter både mitt og ditt innlegg her, HI, men det får så være. Det er den enkeltes valg hvorvidt man vil være en positiv innflytelse i andres liv eller om man vil benytte enhver anledning til å trekke andre ned.

Beklager eventuelle skrivefeil, lykke til videre HI, og hurra for de hyggelige og konstruktive damene her inne. Måtte det bli fler av dere.

Skrevet

helt sant, det er også mange snille og hjelpsomme damer her inne, og de skal ikke glemmes ;-) Har fått svar på ting jeg lurer på, og positive kommentarer også ;-) Og hvordan jeg ser på de andre innleggene, kommer ofte også an på dagsformen, vanligvis ser jeg også på det litt sånn som deg, at det rett og slett er litt morsomt se hva folk lirer av seg. men denne gangen var det nok, og jeg synes utrolig synd på mangen av de som har fått utallige sarkastiske og direkte frekke svar.. Heldigvis har jeg gode venner som jeg heller snakker med om evt problemer, håper andre også har det :-) Og at de som ALLTID slenger dritt, kan prøve å tenke seg om to ganger :-)

Skrevet

jeg regner alltid med å få noe dritt når jeg svarer på ett innlegg... så jeg tar de fornuftige svarene med meg, og tar de rare svarene som underholdning...

men hadde jeg vært førstegangsmor, og litt nervøs,, så hadde jeg vel vært innlagt på psykiatrisk for nervesammenbrudd etter alle de merkelige tingene jeg har lest her...

Skrevet

Skjønner deg godt!

Jeg blir ofte i dårlig humør av å lese på forumet her, kanskje best å holde seg unna :-/

Lykke til videre :)

Skrevet

Så synd, vi kommer virkelig til å savne deg! Lykke til videre med et tomt liv uten dib.

Skrevet

Dette er heldigvis et sted der du kan titte innom når du har lyst og om du merker at stedet tar all den positive energien din så kan du enten la være med å gå inn her eller ta en pause til du ønsker å lese litt krangling igjen:-)

Skrevet

Jeg er enig med deg, men jeg fortsetter visst å henge her inne allikevel... :-D

Det som forundrer meg mest er hvordan noen klarer å svare surmaget til ethvert spørsmål.

Jeg legger aldri ut personlige problemer eller moralske spørsmål her. Men det hender jeg har noen praktiske spørsmål. Helt uskyldige sådann, av typen "diskutere en matoppskrift". Og det mest utrolige er da at noen til og med klarer å svare bitchy på dette! Har blitt kalt Hitler, hjelpesløs, skjelt ut osv osv...

Men så er det heldigvis alltid noen hyggelige damer som svarer på det jeg lurer på i tillegg. Så da ignorerer jeg bare de sure svarene og drar litt på smilebåndet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...