Gå til innhold

Hvor bestiller dere julekort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akuratt bestilt juleskort, 10 veggkalendere, noen bordkalendere og musematter. 1200 kr, synes ikke det er så ille. Bestiller alltid herfra. Da ble jeg ferdig med tanter og oldemødre osv i samme slengen.

 

 

Det er så digg å være tidlig ute for en gang skyld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir du bort slikt med bilder av barna på i julegaver???

Skrevet

Ja!!

 

Og ,med stor suksess!! Flere har minnet meg på det allerede da de synes det er så hyggelig å ha hengende på veggen,jobben osv. Gir kun til familie da.

 

Hva er galt med det?

Skrevet

Du er den eneste i familien med barn regner jeg med da. Eller har gamle oldemor 6 ulike veggkalendere fra alle oldebarna?

Skrevet

jeg lager en felles kalender med min søsters barn og min manns søsken.

Skrevet

Vi skal også lage veggkalender og sende til oldemor. Hun har 4 familier til hun får kalender av, men hun vil ha kalender av alle 4 sa hun. da får hun det.

Skrevet

I år fant jeg ut at det er billigere å kopiere inn en fin bakgrunn fra internett, og lime denne og bildet inn i Paint/Photoshop. Da koster det bare 1,50 pr stk å framkalle det som vanlig bilde hos FotoKnudsen.

Skrevet

Men hi, du skriver jo ikke hvem du bestiller hos selv,bare at det var billig? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...