Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Jeg har akuratt bestilt juleskort, 10 veggkalendere, noen bordkalendere og musematter. 1200 kr, synes ikke det er så ille. Bestiller alltid herfra. Da ble jeg ferdig med tanter og oldemødre osv i samme slengen. Det er så digg å være tidlig ute for en gang skyld
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Gir du bort slikt med bilder av barna på i julegaver???
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Ja!! Og ,med stor suksess!! Flere har minnet meg på det allerede da de synes det er så hyggelig å ha hengende på veggen,jobben osv. Gir kun til familie da. Hva er galt med det?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Du er den eneste i familien med barn regner jeg med da. Eller har gamle oldemor 6 ulike veggkalendere fra alle oldebarna?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 jeg lager en felles kalender med min søsters barn og min manns søsken.
3 nøtter til Askepott Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Vi skal også lage veggkalender og sende til oldemor. Hun har 4 familier til hun får kalender av, men hun vil ha kalender av alle 4 sa hun. da får hun det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 I år fant jeg ut at det er billigere å kopiere inn en fin bakgrunn fra internett, og lime denne og bildet inn i Paint/Photoshop. Da koster det bare 1,50 pr stk å framkalle det som vanlig bilde hos FotoKnudsen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Men hi, du skriver jo ikke hvem du bestiller hos selv,bare at det var billig? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå