Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Er ikke dette farlig? Ser i en blogg at hun tar endel solarium når hun er gravid. Jeg trodde dette var farlig.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 hvorfor skal det være farlig mener du da? at hun koker fosteret som ett egg? at babyen blir brun? at uv strålene kan gi fosteret kreft? eneste man skal være forsiktig med er å ikke bli overopphetet. Så lenge hun ikke blir altfor varm (og det skal godt gjøres i ett solarium) så er det ikke store forskjellen fra å dra på ferie i syden
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 nei det er ikke farlig Bare pas på at du ikke blir overopphetet, evt dekk til magen i slutten av sv.skapet Kos deg i sola du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå