Gå til innhold

kan en UVI-test slå ut om man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt veldig vondt i magen i det siste, har hatt ubeskyttet sex rett før eggløsning som var for ca 13 dager siden. Tok en UVI-test for å sjekke om jeg har det pga smertene i nedre del av magen. To ting slo ut på testen men ikke den tredje? (den måler tre ting i urinen) Leste etterpå at det ikke trengte å være alt i urinen for at den skulle slå ut på noe, og om den slo ut på en eller to ting så var det tegn på at alt ikke var som det skulle med urinen, selv om det ikke slo ut på UVI (for at det skulle være det skulle urinen inneholde alle 3) Kan det da være tegn på graviditet? Har ikke test liggende. Skal kjøpe i morgen, men er det litt tidlig å teste det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...spør du seriøst om en hjemme UVI-test kan slå ut positivt som Gravi-test???

kremt....nei, den måler ikke HCG.

Skrevet

Ja, jeg spurte seriøst! Har lest litt mer inne på andre forum som mener det er mulig at det kan skje. Men siden du sier det så..

Skrevet

Hjemmetester på uvi slår ikke ut på graviditet, men ofte får man uvi ved graviditet da, så hvis testen slår ut på nitritt kan det jo være sjanse for at du i tillegg er gravid

Skrevet

sorry meg,men du kan da vente til du får en positiv graviditest test....blir for voldsomt til analysering....hvordan kan en uvi test slå ut på hcg???? rod ned, slapp av, hilsen en annen prøver.

Skrevet

Til informasjon så tok jeg en test i dag (graviditetstest altså) og den er positiv!!! :) Men kan jo hende jeg har UVI også, så en tur til legen blir det nok. Takk for svar alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...