Gå til innhold

Noen her som er singel??:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Er dere fornøyd med tilværelsen?:)

- Flørter dere mye? ;-P

Jeg er fortsatt ung og kjenner det er litt godt å enda være singel og alene om avgjørelsene ovenfor barnet mitt. Litt herlig å kunne se på kjekke menn uten en samboer som blir sur.. ;) Savner litt en kjæreste også, men akkurat nå er det fint å være singel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig, så vet jeg ikke hvordan det er å være voksen og ha en partner ;)

Jeg bare ELSKER å være singel :) Ikke at jeg flørter så fryktelig mye, eller har sex til stadighet. Men jeg elsker friheten til å kunne velge helt selv i alt :)

Så jeg blir nok singel lenge ja :)

Skrevet

Det er veldig veldig deilig å være singel. Jeg er også fortsatt ung selv om jeg sikkert er tjue år eldre enn deg. Godt å ha sitt eget liv og ta både avgjørelser og ansvar selv. Selv om det er enkelte ganger det hadde vært hyggelig og/eller praktisk å være to.

Klart, flørter mye og nyter det også. Men aldri mer en mann i mitt hus, etter tjue år i forhold blir neste eventuelle runde som særboere. Et forhold trenger alltid kompromisser og jeg er ferdig med kompromisser for dette livet.

Skrevet

Ikke bare trasig å være singel nei ;) Var på bowlinghallen istad og fikk øyekontakt med en nyydelig fyr som smilte litt til meg.. Føler meg 14 år igjen! Hehe. Godt å se det er flere som trives :) HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...