Gå til innhold

hvor kjøper dere billig mammatøy...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nelly.com og H&M...men syntes fortsatt at "mammatøy" er ganske dyrt til å være så kjedelig som mye av det er :P Så jeg har bare kjøpt meg to olabukser og ei dressbukse...resten er litt større str(m/L) i "vanlig" klær :)

Kjøpte meg en åltrang julebordskjole nå på H&M til 199 i str M...blir sikkert drit kul med "strutte magen"! ;)

Skrevet

hm er og andre kjedebutikker er billigst vil jeg tro. Hm har mye stygt i år da. Fant ikke EN fin bukse. Bare slike thigts bukser. Ikke alle som liker det eller kler det. Pølseskinnbukse er ikke min drøm når jeg er gravid og eser ut.

Skrevet

de har en del fint paa laredoute.com og ikke saa veldig dyrt heller... men skulle helst vaert i butikken og prøvd da....

er størrelse veldig forskjellig paa mammatøy og vanlig tøy eller...

Skrevet

Det blir faktisk billigere å kjøpe noen få dyre ordentlige plagg en mange billige som blir stygge i fasongen med en gang.

Forstår ikke at så mange vil se ut som en dass når de går gravid.

Skrevet

Du mener at folk har LYST å se ut som dass fordi de ikke har råd til klær fra spesialforretning. HippHurra for deg som er så smart at du har funnet ut det.

Skrevet

Henger meg på 18:51 der...

Har kjøpt meg tre mammabukser fordi stramming i livet er ubehagelig(ellers kunne jeg brukt buksene mine med strikk i knappehullet.) ellers bruker jeg vanlig topper/gensere. Har kjøpt mye på salg nå. Syntes det er tullette å bruke 600kr på en genser jeg aldri kommer til å bruke etter svangerskapet er over!

Eneste jeg har "investert" i er lange singletter, som kan haes under alt :)

Det handler om enkle basisplagg og heller bruke smykker etc..

...og til deg som mente at vi som ikke investerte ser ut som dasser, har ikke fått annet en komplement for at jeg har beholt stilen min som gravid. :)

Skrevet

Det er nok noen unntak ja, men ser veldig mange som ikke ser bra ut.

Som sagt det går an å kjøpe f.eks to gode bukser i stede for tre.fire billige. Osv. Blir ikke dyrere da.

Hvor lenge bruker dere egentlig andre gensere og bukser når dere mener det er tullete at dere ikke kan kjøpe klær som skal brukes undre en-to-tre svangerskap og i tiden etter de før dere går ned i vekt?

Skrevet

vel, nå har jeg godt opp 2kg og er 5mnd på vei (55kg)...så tror ikke at behovet for å kjøpe så veldig mye vil melde seg. Det jeg har kjøpt er litt lengre gensere(utover buksene ifra H&M,som holder seg veldig bra hitill vel og merke) for å dekke "kula" jeg har i front, og noen gode BHer (1,5kg alene er jo der..hehe).

Vil tro at noe mer klær blir det vel de siste to mnd...Og om jeg går opp i dette tempoet, så blir det ikke mye behov for å bruke mammatøy etter fødsel. ;)

Dessuten blir nok dette mitt eneste svangerskap. Så derfor gidder ikke jeg å bruke masse penger på klær. Bruker heller litt ekstra innimellom på frisør og hudpleie, da føler jeg meg vel :) Og så kan jeg ta det jeg sparer for å investere i ny garderobe etter fødsel :)

10:52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...