Gå til innhold

Vondt i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender det stikker litt og jeg har vondt i magen om jeg trykker veldig på magen, nedenfor navelen..

Jeg kjenner det ikke såå godt, men iblant gjør det litt vondt så jeg reagerer. Igår våknet jeg også med sterk magesmerte og måtte flyge på do..

Hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være mye forskjellig egentlig.. urinveisinfeksjon, blærebetennelse, blindtarmbetennelse, svangerskap utenfor livmoren, nyrestein, eller kanskje du rett og slett er gravid? ta en tur til legen :) Litt vanskelig å vite i det du skriver.

Skrevet

Har hatt mensen to ganger siden sist samleie, og bruker p-piller.. så det skal vel teoretisk ikke være mulig, vel, det kan jo.. men huff..

Får håpe det er noe annet :)

Skrevet

er det lenge siden du har bærsja??? kan være opsitpert

Skrevet

Tja.. Siden igår, altså, fredag.. Hehe..

Skrevet

Ta en tur til legen, det kan være så mye forskjellig. Men det er så dumt å spør her inne for da sammenligner man og lager sine egne diagnoser som kanskje virker skremmende og farlige når det egentlig er noe simpelt som går over fort :) Det samme gjelder google, ikke google symptomer, da feiler man plutselig MYE mer enn det man egentlig gjør.

Jeg sier ikke at det ikke er noe gale, men det beste er å gå til legen i stedet for å ta sorgene på forskudd :) Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...