Gå til innhold

Noen som har wolkswagen touran her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen spørsmål ang den. er det plass til 2 bakovervendte og 1 beltestol? Ser slik ut, vi skal selvfølgelig prøve med våre seter.

Hvordan er bagasjerommet, er det plass til en stor søskenvogn, noe ala tfk tror dere ?

Vi lurer nemmelig på å kjøpe denne bilen da det ikke er plass til 3 seter i den vi har nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en volkswagen touran, tenkte først å kjøpe passat, men iom touranen var breiere, og gav plass til 3 stoler, ble det touran på oss. Vi har hatt to bakovervendte HTS izi kombi stoler, samt en HTS 123 stol bak samtidig. Gikk bare greit det:-)

Bagasjerommet var så stort at vi hadde emmaljunga dobbelvogn baki, cherrox cross country lurer jeg på den heter, en bred, kraftig vogn på 4 hjul. Ikke avtakbar overdel, så brukte mykbag oppi.

Ser jeg bruker hele bagasjerommen nå med enkelvognen (emmaljunga mondial), pga overdelen ikke får plass i høyden, så bag og understell må stå side om side. Dette fyller akkurat gulvplassen i bagasjerommet.

Lykke til med bilkjøp!

Skrevet

Jeg har Touran. Først hadde vi en 5 seter, veldig fornøyd med den. Har nå byttet til en 7 seter da våre behov har forandret seg. Merker ikke mye forskjell i baggasjeplassen egentlig. Men vi har en phil&teds søskenvogn, så tar ikke så mye plass egentlig.

Har 1 bakovervendt sete (actagraco duologic) og 1 forovervendt(britax multitech). God plass til ett barnesete til. Eller at en voksen kan sitte helt komfortabelt bak med barna. Er virkelig fornøyd med denne bilen. Sinnsykt fleksibel da man kan felle ned setene indiviuellt og ta setene ut fullstendig hvis det er behov for det.

God kjøre komfort, oversiktlig

Skrevet

Vi har også denne bilen, og har testet ut med tre store bilstoler til ungene. Har god plass til vogn og annet i bagasjerommet ;) Lett og kjøre og god plass. Som ene over her også sier. God plass til 2 seter også og en voksen baki om det skulle være nødvendig. Vi har 7 seter, og har ikke klaget på noe enda )

Skrevet

Tusen takk for svar. Ja vi har besafe beltestol og besafe izi combi, babye får nok maxi cosi men som stol nr 2 blir det nok besafe på henne også så fint å høre at det var plass til de.

Det var mye dere fikk i bagasjerommet, da er det jo fint plass til en søskenvogn og om jeg må ta av bagen har ikke så mye å si.

Er nok en veldig stor sannsynlighet for at det blir den bilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...