Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Så her sitter jeg da, alene kveld etter kveld, når jeg vet at venninnene mine har kjæreste-kosekvelder med sine menn med rødvin. Jeg skjønner jo at det ikke er noe godt å være våken når man er trøtt, men hver eneste helg liksom...?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Åh herregud, så kjedelig!! Gift med et spedbarn eller?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 høres rart ut. trist og sitte alene hver helg,.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Kanskje han håper du skal følge med ?!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 hørtes kjedelig ut! du må bare prøve å gå ilamme han, kanskje han ikke er så trøtt?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Han jobber mye på ukedagene og er tidlig oppe da, så det er klart det er et underskudd på søvn - men jeg har også flere ganger foreslått at han kan legge seg og sove en time eller to på dagen på lørdagene for å holde ut litt lengre på kvelden, men når han prøver det så får han jo ikke sove... HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Og jo, han er trøtt.... han sovner med en gang. ikke snakk om noe sengekos da nei, det er bare sove som gjelder... HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 huffhørtes litt trist ut.. vært slik lenge?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 Det er jo kjedelig.. men som sakt så er det ikke godt å tvinge seg til å sitte oppe eller, men rart at det er slikt hver eneste dag! Ville følt at det var noe galt og at han ikke har noe å prate med meg om etter barna er lagt
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #12 Skrevet 12. november 2011 Har vel holdt på et halvt års tid. Vi har et barn på 1 år. HI
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #13 Skrevet 12. november 2011 Det gjør av og til min mann også, og jeg liker veldig godt stillheten i huset når de andre sover. Jeg lover meg selv hver jæ.... morgen, når jeg er så trøtt at jeg knapt vet hva jeg heter, at neste kveld skal jeg legge meg senest kl 22... Men gjør jeg det? Nope. Og får svi, så godt som hver dag.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #14 Skrevet 12. november 2011 Ja det er trist, men hva er helger til da? Jo man skal lade seg opp til ny uke slk at man klarer jobben. Det er ikke gøy og være sliten.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #15 Skrevet 12. november 2011 Folk må da få legge seg når de er trøtte Skjønner ikke hvorfor folk synes det er så fælt osv?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #16 Skrevet 12. november 2011 Min mann er også ekstremt a- menneske. Jeg har vent meg til deg, og har lært meg å nyte de stille deilige timene før jeg legger meg. Siden han er a-menneske står han også med glede opp sammen med barna. Skal ikke klage over det. Til hi.. prøv å lær deg å nyte roen, finn noe som er verdifullt for deg å fylle tiden med. Du kan ikke forandre han, men du kan kanskje gjøre noe med livet ditt som gjør at du ikke opplever det som så negativt. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå