Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 har du bilder av barnet og deg, bare barnet eller bare deg?altså på forsiden?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Det er da min profil og mine innlegg, så da er det selvfølgelig også bilde av meg.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Har både bilder av meg og barna, men legger ikke ut noe barhudet
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Min profil, bare meg. Har ingenting til overs for å legge ut bilder av ungen min på nettsteder.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 Jeg har hatt profilbilde med meg og barna i 2 år. I sommer var vi på ferie, og fikk tatt et artig bilde av bare meg, så nå er det bare meg på bilde. :-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Mitt profilbilde er av meg og mine to barn.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Bilde av meg, som jeg har manipulert, så det ser ut som jeg har mørkerosa/lilla hår. Forbausende mange som tror at det er ekte... Virker jeg helt sprø liksom? Uffda...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #9 Skrevet 12. november 2011 Enten av meg alene, eller av meg sammen med ungen min. Syns det er idiotisk med profilbilde av BARE ungen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #10 Skrevet 12. november 2011 Synes det er skammelig at så mange legger ut bilder av barna sine på nettet. Så utlevere drog det er heller ikke trygt!
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 12. november 2011 #11 Skrevet 12. november 2011 Varierer litt, men nå har jeg bilde av bikkja;)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #12 Skrevet 12. november 2011 Av meg. På avstand. Ekstremt lite bilder av noen av våre barn der - ser på slikt som uforsvarlig siden man aldri vet hva folk kan finne på med de bildene, samt at jeg da gir rettighetene til bildene til facebook, og de kan gjøre som de vil med de...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #13 Skrevet 12. november 2011 Niks, ingen bilder av barna på fb. Synes ikke det er riktig å legge ut bilder av dem der.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #14 Skrevet 12. november 2011 akkurat nå er det meg og de to eldste sønnene mine, men de andre har vært av meg.. unga har sine egne profiler med bilder
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #15 Skrevet 13. november 2011 Har bilde av bikkja akkurat nå. Har aldri bilde av meg selv eller andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #16 Skrevet 13. november 2011 Har bilde av to marihøner, så ingen av oss
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #17 Skrevet 13. november 2011 Min profil=bilde av meg. Har aldri bilde der min datter ses på profilen, men legger gjerne ut bilder av henne på facebook:-)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #20 Skrevet 13. november 2011 Synes ikke noe om å legge ut bilder av barna på nett, så den saken er grei...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #21 Skrevet 13. november 2011 Har bilde av barna og meg, eller bare meg eller bare barna. Så lenge man ikke legger ut nakenbilder/ badebilder tror jeg man har lite å frykte:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #22 Skrevet 13. november 2011 Meg selvfølgelig. Hadde et av meg og alle tre barna i et par uker etter at yngste var født, men det var fordi det var en nyhet i mitt liv at jeg hadde blitt trebarnsmor. Ellers er det jo min profil da, så ser ingen grunn til å ha bilde av andre enn meg sånn til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2011 #23 Skrevet 13. november 2011 Enkelte legger ut ting som er så hinsides bak all fornuft. Hvorfor i alle dager skal man legge bilder av barna ut på facebook? FACEBOOK??? Og til dere som legge ut statuser om aaalt dere har gjort med barna hele søndagen, stort sett alle andre driter i dette og tenker at dere er dust.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå