Gå til innhold

Har dere sett dette????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest og skjønner dem godt. Ville gjort det samme selv.

Skrevet

Stygg som jeg er, skjønner keg det jeg..... 900 gjester og de fleste av de var somaliere..... Klart ikke ALLE somalierne sloss, men hvordan skal du sette foten ned når de nekter for alt..... Og skal du virkelig se mellom fingrene å håpe det ikke skjer igjen???

Skrevet

--og hvordan skal du forsvare små uskyldige barnefjes som blir nektet adgang??Dette er ikke et utested, men et fornøyelsested for BARN!!!!

Skrevet

Ja, nettopp! Det er ikke ett utested, men en lekepark for barn! Voksne mennesker begynner da ikke å sloss der da!

Skrevet

De får ha max grense på somaliere da. F.eks 15 stk i slengen, gi de noen timer før de må ut og neste pulje inn..

Skrevet

Hvordan kan de retferdiggjøre at de begynner å sloss foran barn?

Skrevet

Ville gjort akkurat det samme selv. Han skal overleve, sånn er det bare. Jeg hadde ikke gått inn i en park med hundrevis av somaliere.

Lå på barsel med ei somalisk dame og det var nok. Hele familien der titt og ofte, griste, bråkte og oppførte seg som galninger. Kastet søppel og mat rundt, ryddet ikke opp etter seg og ja ufordragelig folk. Har sett mange av samme slaget.

Skrevet

Han burde egentlig vite hvilke personer som sloss da, sånn med tanke på at personene bør anmeldes siden personene kostet ham endel penger.

Det blir uansett feil å dra hele folkeslaget under en kam, tviler på at alle somaliere oppfører seg slik. Å utestenge personene som var involvert ser jeg ikke noe galt i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...