Gå til innhold

Grrr....irriterer meg over samboer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg er blitt til et menneske som jeg IKKE liker. Føler meg nesten som en mor for samboeren min og må hele tiden pushe og mase for at ting skal blir gjort.

Vi var en gang stormende forelsket og jeg skulle virkelig ønske jeg hadde litt av de følelsene fremdeles...

Han skylder på at han er mann, men jeg synes den unnskyldningen er ganske tynn. Noen ganger har jeg lyst å flytte, men kommer ikke til å gjøre det. Har ikke hjertet til det for barnas skyld. Jeg håper jo også at det kanskje kan bli bedre igjen???? Men hvordan??

Han blir irritert når jeg maser og det skjønner jeg jo, men jeg blir GAL av å ikke klare å gjøre alt selv og irritere meg over at han ikke tenker litt på at han kanskje kunne gjort noe uten at jeg maste....

Her er noen eksempler:

Ikke vasket bilene på 4 mnd, fyller ikke på spylervæske når det er tomt, skifter ikke pærer. Støvsuger aldri ferdig hvis han først begynner og lar støvsugeren stå midt på gulvet (gjerne i mange dager hvis ikke JEG rydder den bort),

I tillegg har vi fordelt litt faste oppgaver bl.a at han skal ta ut søpla fordi det alltid har vært jeg som har gjort det og er dritlei. Nå er det alltid haug på + gjerne ny pose som henger på stolen fordi søpla er full. Når han klarer å ta det vekk kommer det nesten aldri lenger enn ut i gangen og derfra må jeg ta det ut.,..

Huffa dette ble visst veldig langt, men var iallefall GODT å få ut litt frustrasjon. Vil ikke baksnakke han til venninnene mine, så får ikke ut så mye frustrasjon på den måten.

Takk til de som orker å lese alt.

Noen i samme båt kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært der, men her har vi fått luftet ut veldig så det fungerer enn så lenge ;) Tror det er veldig mange som har det slikt og mange som bare lar det flyte og gå og bare gjør det selv for å bevare husfreden.. Betal for hushjelp en gang i uken.. iallefall si det at slik blir det hvis du ikke ser forandringer ? ;) Vanskelig å gi råd for du har vel prøvd alt du kan får at det skal fungere litt mer fordelt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...