Gå til innhold

2åring sov 5 timer i dag. 13-18, lys våken nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet det høres fælt ut men hun var hos min mor i går, og mamma glemte vognen da hun leverte i dag.

når hun ikke har vogn å sove i, må jeg ligge ved siden av henne i sengen til hun sovner. pleier ikke være noe problem om jeg sovner sammen med henne, for hun sover ikke mye lenger enn en time uansett!

Men da eg vpknet hadde jeg en dårlig følelse av at vi hadde sovet veldig lenge. og da var klokken 18! :( HELE dagen jo:( forstår ikke hvordan det er mulig for hun sover aldri så lenge og jeg måtte vekke henne!!

hun pleier egentlig legge seg 18.30... begynner å tenke på om jeg skal prøve å få henne i seng snart men hun er lys våken..

HVAAAAAAAAA GJØR JEG NÅ DA??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er kjip. Du må nok bare vente da.

Skrevet

Det er vel bare å ha henne oppe en stund til, kanskje til og med til dere skal legge dere.

Skrevet

Kjære vene, er det noe å ta på vei for da? Ha henne bare oppe noen timer lengre, hva er problemet med det?

Skrevet

Dere tok igjen tapt søvn dere begge trengte i dag, så deilig da.

Nå legger dere dere samtidig igjen etterpå og sover til i morgen tidlig. Ikke noe å ta på vei for det vel, dere kommer til å være helt uthvilte i morgen og få en flott søndag :)

Skrevet

hehe ok da... har liksom aldri lagt henne sent. hun har alltid vært i seng før 7 og jeg er redd hun snur døgnrytmen. Men det er vel ikke så farlig da! haha... sorry..... hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...