Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 pappaen er kronisk syk og uføretrygdet?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Bare om han har legeattest på at han er for syk til å ta vare på ungen. De fleste kronisk syke og uføretrygdede er friske nok til å stelle for barna sine og da kan du ikke ta over permisjonen. Har forstått at det er veldig vanskelig, han må omtrent være lagt inn for at du skal få det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Da må jeg bare spørre.. er dette en mann du skal satse på? Ikke ment for å være kjempe slem.. Men har han det som skal til for å bli pappa?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Du kan ikke være god i hue 1834!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 18.34, kanskje du ikke mener å være slem, men det er du! Så pga at mannen er kronisk syk fortjener han ikke kjærlighet og barn? Ser du kun på mannen din som en ressurs når det gjelder arbeidsoppgaver i hjemmet? For denne mannen kan for alt du vet være et fantastisk menneske som evner å se og gi omsorg langt utenfor det "vanlige" menn kan selv om han kanskje ikke kan bidra så mye til den fysiske delen av det å være foreldre. Det vet jeg ikke - men det vet heller ikke du! Snakk om å være uten empati og sosiale antenner! Hjelpes!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #6 Skrevet 12. november 2011 18.34, tenk deg om!! Mannen min har hatt kreft og er også uføretrygdet nå..du aner ikke hvorfor mannen til HI er uføretrygdet!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2011 #7 Skrevet 12. november 2011 Strengt tatt er det ikke mer enn en full pung som skal til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå